Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

51 ΕΞΤΡΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Σολίστ:Τα παιδιά από την Πάτρα
Κυκλοφορία:Δεκ 1999
Ετικέτα:FM Records FM 1130 (2 CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Οι γιεγιέδες

Τα παιδιά από την Πάτρα & Παίδες εν τάξει & Οπισθοδρομικοί & Άν. Μελίτη (Β. Βασιλειάδης/Κ. Βίρβος)

1-02. Δεν καταλαβαίνω τίποτα

Βλ. Μπονάτσος (Γ. Κοινούσης)

1-03. Χόρεψε χόρεψε

Γ. Μαργαρίτης (Σπ. Παπαβασιλείου/Λάκ. Τεάζης)

1-04. Δεν χρωστάω

Φοίβ. Δεληβοριάς (Χρ. Παπαδόπουλος/Βαγγ. Δεληκούρας)

1-05. Ένα τεφαρίκι

Τα παιδιά από την Πάτρα (Μιχ. Μενιδιάτης/Μίμ. Θειόπουλος)

1-06. Ποιος θα το πίστευε

Χρ. Μαραγκόζη (Στ. Σωτηρίου/Αλέκ. Καγιάντας)

1-07. Η μεγάλη μου αγάπη

Τα παιδιά από την Πάτρα & Χρ. Μαραγκόζη (Μαν. Χιώτης)

1-08. Πού θα πας

Οπισθοδρομικοί (Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

1-09. Σε καρτερώ

Τα παιδιά από την Πάτρα (Γιάν. Καραμπεσίνης)

1-10. Από τη γυναίκα για τη γυναίκα

Τα παιδιά από την Πάτρα (Ν. Ξυδάκης/Μαν. Ρασούλης)

1-11. Τα φιλιά σου είναι φωτιά

Μ. Κατινάρη (Μαν. Αγγελόπουλος/Λάκ. Τσώλης)

1-12. Μου τηλεφωνήσαν

Χαρ. Λαμπράκη (Τάκ. Σούκας)

1-13. Πού να 'ναι τέτοια ώρα η αγάπη μου

Τα παιδιά από την Πάτρα (Κ. Σούκας/Λάκ. Τσώλης

1-14. Μαύρος καπνός

Μάν. Παπαδάκης (Β. Βασιλειάδης)

1-15. Μάγισσες

Δ. Κοντολάζος (Γιάν. Τατασόπουλος/Ν. Ρούτσος)

1-16. Ψυχή μου καρδιά μου

Τα παιδιά από την Πάτρα (Κ. Ψυχογιός)

1-17. Τι θα γίνω αν

Νάσια Κονιτοπούλου (παραδοσιακό διασκ. Νάκ. Πετρίδης)

1-18. Φτάσαν λεωφορεία

Άν. Μελίτη (Χρ. Παπαδόπουλος/Δημ. Τσακαλίας)

1-19. Αποχαιρετισμός

Κ. Μάντζιος (Σταύρ. Ξαρχάκος/Ν. Γκάτσος)

1-20. Το καράβι

Πόπη Αστεριάδη (Γ. Ζαμπέτας/Χαράλ. Βασιλειάδης)

1-21. Ένα βράδυ που 'βρεχε

Τα παιδιά από την Πάτρα (Ν. Γούναρης/Αλέκ. Σακελλάριος)

1-22. Σόλο μπουζούκι [ορχ]

1-23. Υδροχόος

Τα παιδιά από την Πάτρα (Βάσω Αλαγιάννη/Μαν. Ρασούλης)

1-24. Μες στης Πόλης το χαμάμ

Τα παιδιά από την Πάτρα (Αν. Δέλιας)

Δίσκος 2

2-01. Ο ερωτιάρης

Φοίβος Δεληβοριάς (Σπ. Ζαγοραίος)

2-02. Ο ώμος

Χρ. Παπαδόπουλος (Χρ. Παπαδόπουλος/Κλ. Γρηγοριάδης)

2-03. 1. Παναγιά μου κάτι μάτια

Ελίνα Κωνσταντοπούλου (Μαν. Χιώτης)

2. Δεν θέλω πια να ξαναρθείς

Ελίνα Κωνσταντοπούλου (Μαν. Χιώτης)

3. Η βαλίτσα

Τα παιδιά από την Πάτρα (Γ. Ζαμπέτας/Αλέκ. Σακελλάριος)

4. Σήκω κοπέλα μου

Ελίνα Κωνσταντοπούλου (Μαν. Χιώτης)

2-04. 1. Καπετανάκης

Τα παιδιά από την Πάτρα (παραδοσιακό)

2. Προσευχή

Βλ. Μπονάτσος (Σπ. Ζαγοραίος/Δ. Γκούτης)

3. Μακριά μου να φύγεις

Μάν. Παπαδάκης (Πάν. Γαβαλάς/Κ. Βίρβος)

4. Ζητιάνο με κατάντησες

Μάν. Παπαδάκης (Τάκ. Σούκας/Ηρ. Παπασιδέρης)

5. Είσαι νινί ακόμα

Τα παιδιά από την Πάτρα (Γ. Κόρος/Νίντα Κανάκη)

6. Δεν πουλάω την καρδιά μου

Τα παιδιά από την Πάτρα (Β. Βασιλειάδης/Πάν. Γαβαλάς)

7. Θα τα κάψω τα λεφτά μου

Τα παιδιά από την Πάτρα (Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

2-05. Κάψε κάψε

Δ. Κοντολάζος (Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

2-06. Κερασμένα τα ποτά

Τα παιδιά από την Πάτρα (Νικηφόρος/Ηλ. Φιλίππου)

2-07. Στην Καλαμπάκα μια βραδιά

Χαρ. Λαμπράκη (Β. Τσιτσάνης)

2-08. Η αγάπη η δική σου

Λάμπρ. Καρελάς (Δ. Κοντογιάννης/Γ. Έξαρχος)

2-09. Θά 'ρθει πάλι ξαστεριά

Σοφ. Ασσυχίδου (Γ. Ζαμπέτας/Αλέκ. Καγιάντας)

2-10. Τι σου 'κανα και πίνεις

Μόρφω Τσαϊρέλη (Μίμ. Πλέσσας/Λ. Παπαδόπουλος)

2-11. Χελιδόνια μου ρομά

Μ. Κατινάρη & Χρ. Παπαδόπουλος (παραδοσιακό)

2-12. Ως και κοκαΐνη

Πίδας Ανθόπουλος (παραδοσιακό)

2-13. Απ' τη ζωή στον θάνατο

Νάσια Κονιτοπούλου (Γ. Κονιτόπουλος/Ουρ. Λιανδράκη)

2-14. Τρεις σταγόνες δηλητήριο

Αφ. Ραζέλη (Κούλ. Σκαρπέλης/Σ. Μπέλλου)

2-15. Εγώ που δε φοβήθηκα

Μαν. Μεξαντωνάκης (Χρ. Παπαδόπουλος/Δημ. Τσακαλίας)

2-16. Εγώ στον ήλιο ορκίστηκα

Τα παιδιά από την Πάτρα (παραδοσιακό)

2-17. Θα φύγω μια γλυκιά αυγή

Μιχ. Τζουγανάκης (Μιχ. Τζουγανάκης)

2-18. Πού 'σουν μάγκα τον χειμώνα

Εκείνος & Εκείνος (Γ. Μουφλουζέλης)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου