Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

ΑΓΚΑΖΕ ΝΑ 'ΧΩ ΒΑΠΟΡΙ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Μαίρη Μαράντη
Κυκλοφορία:Δεκ 1995
Ετικέτα:Panivar 5668 (CD)
πληροφορίες επανέκδοσης 

ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΗ ΖΩΗ

Επανέκδοση:Φεβ 2009
Ετικέτα:Legend 5952 (CD)
Εγγραφές

01. Τρεις σταγόνες δηλητήριο

(Κούλ. Σκαρπέλης/Σ. Μπέλλου)

02. Βρε Μποχώρη μου

(παραδοσιακό)

03. Απόψε στο δικό σου μαχαλά

(Σπ. Περιστέρης/Μίν. Μάτσας)

04. Μια νύχτα στο Πασαλιμάνι

(Β. Τσιτσάνης)

05. Μ' έχεις κάνει σαν κουρέλι

(Κ. Καρίπης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

06. Εγώ είμαι το μπεγλέρι σου

(Β. Τσιτσάνης)

07. Αγκαζέ να 'χω βαπόρι

(Γ. Μουφλουζέλης/Σ. Μπέλλου)

08. Απόψε θα πεθάνει ο Χάρος

(Μπ. Μπακάλης/Κ. Βίρβος)

09. Είμαι ένα παλιόπαιδο

(Γαβρ. Μαρίνος/Σ. Μπέλλου)

10. Περιπλανώμενη ζωή

(Β. Τσιτσάνης/Κ. Βίρβος)

11. Θέλω μάγκα και σατράπη

(Β. Τσιτσάνης)

12. Το παιδί που είχες φίλο

(Β. Τσιτσάνης)

Πηγή: xarax
Πληροφορίες

Στις πρώτες 7 εγγραφές έχω διορθώσει ορισμένους από τους συντελεστές που έχει το οπισθόφυλλο (είτε συνθέτη, είτε στιχουργό, είτε και τους δύο), σύμφωνα με νεότερες πηγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου