Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

ΦΤΩΧΟ ΚΟΜΠΟΛΟΓΑΚΙ ΜΟΥ

Σύνθεση:Γιώργος Μητσάκης
Στίχοι:Γιώργος Μητσάκης
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:1967
Ετικέτα:Odeon OMCG 42 (LP)
Εγγραφές

01. Φτωχό κομπολογάκι μου

Λίτσα Διαμάντη & Μπ. Τσετίνης

02. Τρία αδέλφια

Μπ. Τσετίνης & Λίτσα Διαμάντη

03. Πάρε το δαχτυλίδι μου

Λίτσα Διαμάντη & Μπ. Τσετίνης

04. Το φανταράκι

Σπ. Ζαγοραίος & Λίτσα Διαμάντη

05. Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ

Μπ. Τσετίνης & Λίτσα Διαμάντη

06. Βαλεντίνα

Σπ. Ζαγοραίος

07. Θα σου φύγω με καιρό [ορχ]

08. Μαυρομάτα [ορχ]

09. Ο ψαράς

Πρ. Τσαουσάκης

10. Παλαμάκια παλαμάκια

Λίτσα Διαμάντη & Γιώτα Γιάννα & Δημήτρης Τζανής & Θόδωρος Κανακάρης

11. Υπέφερα εγώ για σένα τόσο

Δ. Τζανής

12. Το μαράζι

Γιώτα Γιάννα & Δημήτρης Τζανής & Θόδωρος Κανακάρης

13. Νίτσα Ελενίτσα

Μπ. Τσετίνης & Λίτσα Διαμάντη

14. Καυγαδάκι

Λίτσα Διαμάντη & Σπ. Ζαγοραίος

15. Μια γυναίκα δύο άντρες

Σπ. Ζαγοραίος

16. Στον Πειραιά

Λίτσα Διαμάντη & Σπ. Ζαγοραίος

17. Όπου Γιώργος και μάλαμα

Μπ. Τσετίνης & Λίτσα Διαμάντη

18. Φαίνεται πως η μοίρα μου

Δημήτρης Τζανής

19. Ο ναύτης

Γιώτα Γιάννα & Δημήτρης Τζανής

20. Ο χορός των παλληκαριών [ορχ]

21. Δεν είμ' ο Γιώργος

Γιώτα Γιάννα & Δημήτρης Τζανής & Θόδωρος Κανακάρης

22. Όταν θα παίζει ο μπαγλαμάς

Γιώτα Γιάννα & Δημήτρης Τζανής & Θόδωρος Κανακάρης

23. Το καπηλειό

Σπ. Ζαγοραίος

24. Θέλω στα μπουζούκια να με πας

Μπ. Τσετίνης & Λίτσα Διαμάντη

25. Το σβηστό φανάρι

Πρ. Τσαουσάκης

26. Συννέφιασε συννέφιασε

Δημήτρης Τζανής & Θόδωρος Κανακάρης & Γιώτα Γιάννα

Πηγή: Sprinter
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου