Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Νίκος Παυλής, Θανάσης Στεριώτης
Κυκλοφορία:Σεπ 2005
Ετικέτα:Next Records RPA 2091 (CD)
Εγγραφές

01. Μη μου κλαις

Ν. Παυλής (Σταύρ. Κάξος)

02. Τι σου συμβαίνει

Ν. Παυλής (Γ. Κόρος/Λάκ. Τσώλης)

03. Φύγε να ησυχάσω

Θαν. Στεριώτης (Ηλ. Σούκας/Λάκ. Τσώλης)

04. Μη φιλάς τα δυο μου μάτια

Ν. Παυλής (Γ. Κόρος/Λάκ. Τσώλης)

05. Μη σπαταλάς τις ώρες σου

Θαν. Στεριώτης (Στάθ. Κάβουρας/Κ. Μπιλίρης)

06. Θα πιω στην υγειά σου

Θαν. Στεριώτης (Γ. Κόρος/Λάκ. Τσώλης)

07. Γίνε καρδιά μου μάρμαρο

Ν. Παυλής (Μαν. Αγγελόπουλος/Ευ. Φυλακτός)

08. Με τ' όνομά σου εγώ πεθαίνω

Θαν. Στεριώτης (Θαν. Χάρος/Λάκ. Τσώλης)

09. Το ταξίδι της ζωής

Ν. Παυλής (Βούλα Πάλλα/Μαίρη Ρηγοπούλου)

10. Στην άμμο έγραφες

Θαν. Στεριώτης (Κάτια Μάκου/Γιάν. Χαλκιαδάκης)

11. Πάρε πένα και χαρτί

Θαν. Στεριώτης (Σταύρ. Κάξος/Χαράλ. Βασιλειάδης)

12. Δεν το έχω μυστικό

Ν. Παυλής (Στ. Χρυσίνης/Σπ. Κεφαλόπουλος)

13. Δεν υπάρχει για μας χωρισμός

Ν. Παυλής (Απ. Καλδάρας)

14. Απ' τη ζωή στο θάνατο

Θαν. Στεριώτης (Γ. Κονιτόπουλος/Ουρ. Λιανδράκη)

15. Τι σου είπανε για μένα

Ν. Παυλής (Απ. Καλδάρας)

16. Τα βράδια

Θαν. Στεριώτης (Μαρ. Χαλκιά)

17. Όλα ρημάξανε

Ν. Παυλής (Ηλ. Μεγαλούδης)

18. Δεν φταίω εγώ που σ' αγαπώ

Ν. Παυλής (Γ. Κόρος/Λάκ. Τσώλης)

19. Έλα που σε θέλω

Θαν. Στεριώτης (Θαν. Χάρος/Μιχ. Αλεξάκης)

20. Του χωρισμού το μαρτύριο

Θαν. Στεριώτης (Μπ. Μπακάλης)

21. Αν με καταλαβαίνεις

Ν. Παυλής (Σπ. Λιόσης/Κ. Ψυχογιός)

22. Θέλω να γυρίσεις

Θαν. Στεριώτης (Μαρ. Χαλκιά)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου