Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Άγγελος Διονυσίου
Κυκλοφορία:Δεκ 2004
Ετικέτα:Alpha Records 2145 (2 CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Καρδιά μου να με θυμηθείς

(Ιωσ. Σαρασίδης/Διον. Αλεξίου)

1-02. Ανοιχτός λογαριασμός

(Κ. Μποσνάκης/Αντ. Παππάς)

1-03. Σαν γυαλί στο πάτωμα

(Ιωσ. Σαρασίδης/Γιάν. Παπαϊωάννου)

1-04. Φυσικό κι επόμενο

(Κ. Μποσνάκης/Αλ. Σέρκος)

Δίσκος 2 Live

2-01. Intro [ορχ]

2-02. Φίλα με απόψε

(Τάκ. Μουσαφίρης)

2-03. Πού πας κορίτσι μου

(Γ. Καφετζόπουλος/Εύη Δρούτσα)

2-04. Πες μου πώς μπορείς

(Ν. Δουλάμης)

2-05. Σε είδα και λοιπόν

(Ν. Δουλάμης)

2-06. Θα φύγω νύχτα

(Ανδρ. Μέξας/Γ. Κλεφτογιώργος)

2-07. Αν είσαι νύχτα

(Γιάν. Πάριος)

2-08. Γυναίκα της νύχτας

(Τάκ. Μουσαφίρης)

2-09. Υπό έναν όρο

(Θάν. Ανδριάς/Αργ. Αράπης)

2-10. Ξανθά μαλλιά πράσινα μάτια

(Ν. Δουλάμης)

2-11. Αφιλότιμη

(Γ. Χατζηνάσιος/Τάσ. Οικονόμου)

2-12. Ψάχνω το παραμύθι μου

(Χρ. Νικολόπουλος/Χρ. Προμοίρας)

2-13. Να 'σουνα εκείνη

(Θόδ. Καμπουρίδης/Κ. Λιβανός)

2-14. Εγώ δεν είμαι φυλαχτό σου

(Θ. Πολυκανδριώτης/Ιφ. Γιαννοπούλου)

2-15. Στην Ιστορία θα μείνει

(Τάσ. Χαρμουτιάδης/Ευ. Ατραΐδης & Γιάν. Βασιλόπουλος)

2-16. Μεθυσμένα μάτια

(Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

2-17. Αμφιβολίες

(Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

2-18. Παράπονό μου

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

2-19. Αποχώριση [ορχ]

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

2-07. Ο αγώνας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου