Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Στράτος Διονυσίου
Κυκλοφορία:1971
Ετικέτα:His Master's Voice CSDG 48 (LP)
Εγγραφές

01. Ο παλιατζής

(Αντ. Ρεπάνης/Δ. Γκούτης)

02. Να φύγεις από την σκέψη μου

(Αντ. Ρεπάνης/Δ. Γκούτης)

03. Ένας αϊτός γκρεμίστηκε

(Αντ. Ρεπάνης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

04. Με μπουζούκια θα σου τραγουδήσω

(Στρ. Διονυσίου)

05. Γκρεμίσανε τα όνειρα

(Στρ. Διονυσίου)

06. Πού γυρνούσες πάλι εχθές

(Αντ. Ρεπάνης/Ηρ. Παπασιδέρης)

07. Όπως φεύγουν τα καράβια

(Μίμ. Πλέσσας/Άκ. Δασκαλόπουλος)

08. Αγάπη μου επικίνδυνη

(Αντ. Ρεπάνης/Δ. Γκούτης)

09. Θα πέφτουνε ψιχάλες

(Αντ. Κατινάρης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

10. Τ' αγκάθια της καρδιάς σου

(Αντ. Ρεπάνης/Μιχ. Τουτουντζής)

11. Έχω καρδιά μποέμισσα

(Γιάν. Καραμπεσίνης)

12. Του φτωχού ο πόνος

(Γιάν. Καραμπεσίνης)

Πηγή: Δισκοβόλος
Πληροφορίες

Σε κάποια από τις ανατυπώσεις, η ετικέτα του δίσκου έλεγε εσφαλμένα "Τα χρόνια της Columbia - Στράτος Διονυσίου (1969)", με αποτέλεσμα ορισμένοι να θεωρούν ότι είναι του 1969. Ο δίσκος όμως έχει τραγούδια, που κυκλοφόρησαν σε μικρούς δίσκους το '70 και το '71.

Στα 02 και 05 έχω τους τίτλους από τους μικρούς δίσκους, που νομίζω πιο σωστούς. Ο μεγάλος δίσκος στο 02 λέει «Θα φύγεις από την σκέψη μου» και στο 05 «Γκρεμίσαμε τα όνειρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου