Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

ΜΠΑΛΑΝΤΕΣ & ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Ζαφείρης Μελάς
Κυκλοφορία:Ιουλ 2005
Ετικέτα:Alpha Records 870 (2 CD)
Εγγραφές

Μπαλάντες

1-01. Είσαι το λάθος της ζωής μου το μεγάλο

(Ιωσ. Σαρασίδης/Ευ. Κουζέλης)

1-02. Όσο περνάει ο καιρός (Δε δικαιολογείται)

(Δ. Ρακιτζής/Γιάν. Παπαϊωάννου)

1-03. Απόγευμα θλιμμένο

(Γιάν. Νικολαΐδης/Φώτ. Μαυρίδης)

1-04. Επίγειος Θεός

(Δ. Ρακιτζής/Γιάν. Παπαϊωάννου)

1-05. Κι αν πάρεις γράμμα

(Δ. Ρακιτζής/Γιάν. Παπαϊωάννου)

1-06. Αυτό που νιώθω

(Ιωσ. Σαρασίδης/Ευ. Κουζέλης)

1-07. Όπως πρώτα

(Σταύρ. Παζαρέντζης/Σμαρ. Μαραγκουδάκη)

1-08. Κι εγώ στα μάτια σε κοιτώ

(Σταύρ. Παζαρέντζης/Σμαρ. Μαραγκουδάκη)

1-09. Αν μ' αγαπούσες λίγο

(Τάκ. Σούκας/Ν. Λουκάς)

1-10. Πάρε τα χνάρια μου

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

1-11. Το αγριολούλουδο

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

1-12. Γιατί Θεέ μου η ζωή

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

1-13. Εγώ τραγούδαγα (Σκυλάδικα)

(Ελ. Βιτάλη)

Ζεϊμπέκικα

2-01. Ακατάλληλη στιγμή

(Δ. Ρακιτζής/Γιάν. Παπαϊωάννου)

2-02. Η σκιά μου

(Δ. Ρακιτζής/Γιάν. Παπαϊωάννου)

2-03. Κατηγορώ

(Σταύρ. Παζαρέντζης/Σμαρ. Μαραγκουδάκη)

2-04. Μη μου μιλάς γι' αυτά τα χέρια

(Σταύρ. Παζαρέντζης/Σμαρ. Μαραγκουδάκη)

2-05. Ζωή παραμυθένια

(Θοδ. Ασαρτζής/Φώτ. Μαυρίδης)

2-06. Μη μου πεις πως μ' αγαπάς

(Γιάν. Ξούρος)

2-07. Το δικό σου αμάρτημα

(Γιάν. Πάριος)

2-08. Η ζωή μου όλη

(Άκ. Πάνου)

2-09. Κάτω απ' το πουκάμισό μου

(Χρ. Νικολόπουλος.Πυθαγόρας)

2-10. Βραδιάζει

(Χρ. Νικολόπουλος/Σώτ. Τσώτου)

2-11. Στο τραπέζι που τα πίνω

(Απ. Καλδάρας/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

2-12. Γυρίζω απ' τη νύχτα

(Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

2-13. Φοβάμαι να γελάσω

(Θόδ. Καμπουρίδης/Ανδρ. Σπυρόπουλος)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου