Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Δάκης
Κυκλοφορία:2000
Ετικέτα:FM Records FM 1816 (CD)
πληροφορίες επανέκδοσης 

ΤΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ: ΔΑΚΗΣ

Επανέκδοση:Οκτ 2003
Ετικέτα:FM Records 1817 (2 CD)
Εγγραφές

01. Σ' ακολουθώ

(Μάν. Λοΐζος)

02. Άνθρωποι μονάχοι

(Γιάν. Σπανός/Γιάν. Καλαμίτσης)

03. Πάρε ένα κοχύλι απ' το Αιγαίο

(Κ. Χατζής/Φώντ. Φιλέρης)

04. Μίλα μου

συμμ. Μπέτυ Μαγγίρα (Rob. Williams)

05. O mio Signiore

06. Η απιστία

(Ανδρ. Μπονάτσος)

07. Ξύπνα αγάπη μου

(Κ. Γιαννίδης)

08. Aline

09. Τελειώσαμε λοιπόν

(Θ. Πολυκανδριώτης/Γ. Πάριος)

10. Μια σου λέξη (Campessino)

(G. Dann/Σόφη Παππά)

11. Ma vie

12. Κι όλο ψάχνω να σε βρω

(Γ. Μανίκας/Σάσα Μανέτα)

13. Παλιέ μου φίλε

(Σάκ. Τσιλίκης)

14. Κάπου νυχτώνει

(Σταύρ. Κουγιουμτζής)

15. Εγώ που τίποτα δεν έχω

(Σπ. Βλασσόπουλος/Γ. Κανελλόπουλος)

16. Salma ya salama

17. Εγώ για σένα

(Ανδρ. Μπονάτσος)

18. New York New York - On Broadway

19. Όνειρα (L' ete indien)

(Toto Cutugno/Σάσα Μανέτα)

20. Τόσα καλοκαίρια

(Μίμ. Πλέσσας/λ. Παπαδόπουλος)

Πηγή: Linda - DJ Elias
Πληροφορίες

Η επανέκδοση έχει και δεύτερο CD, με τα περιεχόμενα του δίσκου «ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ».

Το 06 δεν είμαι σίγουρος ότι είναι του Μπονάτσου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου