Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΦΙΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:1986
Ετικέτα:Minos MSM 611/2 (2 LP)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Ποιος μωρό μου ποιος

Γιάν. Πάριος (Γ. Κονιτόπουλος)

1-02. Ο Μουσταφάς

Ελ. Βιτάλη & Θ. Κομνηνός (Θ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

1-03. Αξίζεις πολλά

Αθηναϊκή κομπανία (Γ. Κόρος/Άγγ. Αξιώτης)

1-04. Αχ Βαγγελίτσα μου

Τόλ. Βοσκόπουλος (Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

1-05. Τα μάζεψα τα πράγματα

Στρ. Διονυσίου (Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

1-06. Χαμένο κορμί

Αθηναϊκή κομπανία (Γ. Κόρος/Χάρ. Χατζάκης)

1-07. Η Ρόζα

Χάρ. Αλεξίου (Γιάν. Μαρκόπουλος/Μιχ. Φακίνος)

1-08. Καλέ Συ Παναγιά μου

Γιάν. Πάριος (Γ. Κονιτόπουλος)

1-09. Ο Σαλονικιός

Στρ. Διονυσίου (Χρ. Νικολόπουλος/Λ. Παπαδόπουλος)

1-10. Με ιπτάμενο δίσκο

Χάρ. Αλεξίου (Χρ. Νικολόπουλος/Μαν. Ρασούλης)

1-11. Την αγάπη μου μου την κλέψανε

Αθηναϊκή κομπανία (Γιάν. Καραμπεσίνης)

1-12. Άιντε στην υγειά της

Τόλ. Βοσκόπουλος (Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Πάριος)

1-13. Όταν πίνει μια γυναίκα

Χάρ. Αλεξίου (Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

1-14. ΠΟΤ-ΠΟΥΡΙ

Γιώτα Λύδια

1. Σκαλί καλέ μου σκαλί

(Ν. Γούναρης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

2. Η μάννα μου με δέρνει

(Β. Τσιτσάνης/Ν. Ρούτσος)

3. Σε είδα να κλαδεύεις

(Ν. Γούναρης/Θάν. Σοφός)

4. Αϊ-Νικόλα

(Β. Τσιτσάνης)

5. Μάτια σαν και τα δικά σου

(παραδοσιακό)

Δίσκος 2

2-01. Οι μάγκες δεν υπάρχουν πια

Χάρ. Αλεξίου (Ν. Ξυδάκης/Μαν. Ρασούλης)

2-02. Με του υπουργού την άδεια

Γ. Σαρρής (Τάκ. Σούκας/Γ. Βρούβας)

2-03. Κάψε κάψε

Γιώτα Λύδια (Β. Βασιλειάδης/Πυθαγόρας)

2-04. Έλα μαζί μου

Λίτσα Διαμάντη (Τάκ. Σούκας/Ν. Λουκάς)

2-05. Ανοίξτε τα τρελάδικά

Ελ. Βιτάλη (Τάκ. Σούκας/Β. Παπαδόπουλος)

2-06. ΠΟΤ-ΠΟΥΡΙ

Γιάν. Κωνσταντίνου & Αν. Τσαχάλου

1. Παντρεμένοι κι οι δυο

(Μάκ. Χριστοδουλόπουλος)

2. Βάλτε στο τραπέζι δυο ποτήρια

(Γ. Κόρος/Λάκ. Τσώλης)

3. Τα κομμάτια της καρδιάς μου

(Κ. Σούκας/Λάκ. Τσώλης)

4. Μες στης Πόλης το χαμάμ

(Αν. Δελιάς)

5. Συρτό πολίτικο [ορχ]

2-07. Αν δεν είχα και σένα

Γιάν. Πάριος (Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

2-08. Νύχτα στάσου

Λίτσα Διαμάντη (Χρ. Νικολόπουλος/Πυθαγόρας)

2-09. Ζηλεύω ζηλεύω

Θ. Κομνηνός (Θ. Πολυκανδριώτης/Γιάν. Γαβαλάς)

2-10. Της γυναίκας η καρδιά

Στρ. Διονυσίου (Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

2-11. Λαϊκό τσα τσα

Θ. Κομνηνός (Απ. Καλδάρας)

2-12. Πάλι σε βλέπω σκεφτικό

Δ. Κοντολάζος (Απ. Καλδάρας)

2-13. Αλήτη κι αν σε λένε

Πόλυ Πάνου (Στ. Χρυσίνης/Λάκ. Τσώλης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Το 1994 επανεκδόθηκε σε CD χωρίς τα 06, 08, 10, 11, 12 του πρώτου δίσκου και 04, 09, 10, του δεύτερου (το 13 του δεύτερου δίσκου δεν το λέει το οπισθόφυλλο, αλλά υπάρχει).

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

1-02. Αχ Μουσταφά
1-08. Σγουρέ βασιλικέ μου
1-14.4. Καΐκι μου Αϊ-Νικόλα

Συντελεστές κατά τον δίσκο

1-02 σνθ/στχ Αντ. Πλωμαρίτης
1-14.2. σνθ δεν αναφέρεται
2-06.4. διασκ. Γ. Κόρος
▸ Οι διορθώσεις ανακτήθηκαν την 27/10/2023 19:52, από την «Ελληνική Δισκογραφία» του Δραγουμάνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου