Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

30 ΧΡΟΝΙΑ ΧΙΩΤΗΣ

Σύνθεση:Μανώλης Χιώτης
Στίχοι:Μανώλης Χιώτης
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:1980
Ετικέτα:Columbia 71130/1 (2 LP)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Ηλιοβασιλέματα

Μ. Λίντα & Γιάν. Κυριαζής (στχ Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

1-02. Πάρε με στο τηλέφωνο

Μ. Λίντα & Μαν. Χιώτης

1-03. Απότομα

Δούκισσα & Μαν. Χιώτης

1-04. Θλίψη

Μ. Λίντα & Μαν. Χιώτης

1-05. 1. Μη μου ζαλίζεις το μυαλό

Γρ. Μπιθικώτσης

2. Τρελοκόριτσο

Στρ. Διονυσίου

3. Τα πεταλάκια

Μαν. Χιώτης & Μ. Λίντα (στχ Ν. Ρούτσος)

1-06. Αφού το θες

Γιώτα Λύδια & Μαν. Χιώτης

1-07. Το χρήμα δεν το λογαριάζω

Στρ. Παγιουμτζής

1-08. Βουνό με βουνό δε σμίγει

Στ. Περπινιάδης

1-09. Το φτωχομπούζουκο

Στρ. Διονυσίου

1-10. Απόψε φίλα με

Στ. Καζαντζίδης & Καίτη Γκρέυ (στχ Χρ. Κολοκοτρώνη)

1-11. Πού γυρίζεις

Μ. Λίντα & Μαν. Χιώτης

1-12. 1. Ο πασατέμπος

Γρ. Μπιθικώτσης

2. Σβήσε τη φλόγα

Γρ. Μπιθικώτσης & Μαν. Χιώτης

Δίσκος 2

2-01. Θεσσαλονίκη μου

Στ. Καζαντζίδης & Μαν. Χιώτης (στχ Χρ. Κολοκοτρώνης)

2-02. Περασμένες μου αγάπες

Μ. Λίντα & Μαν. Χιώτης

2-03. Γράμματα μου στέλνεις

Μαν. Αγγελόπουλος & Αν. Βασιλείου (στχ Ν. Δαλέζιος)

2-04. Η σκούνα

Μ. Λίντα & Μαν. Χιώτης

2-05. Πάρε το δάκρυ μου

Καίτη Γκρέυ & Τρίο Μπελκάντο

2-06. Μη μου χαλάς τα γούστα μου

Στ. Καζαντζίδης & Μ. Λίντα & Μαν. Χιώτης (στχ Χρ. Κολοκοτρώνης)

2-07. Φτωχοκάλυβο

Μ. Λίντα & Μαν. Χιώτης

2-08. Γεια σου Γιάννη μου

Μ. Λίντα & Μαν. Χιώτης

2-09. Τσιγγάνα Μαρία

Μ. Λίντα

2-10. Μάννα δυστυχισμένη

Αντ. Ρεπάνης

2-11. Καρδιά μου πάψε να πονάς

Στρ. Διονυσίου

2-12. Μοιάζεις κι εσύ σαν θάλασσα

Μ. Λίντα & Μαν. Χιώτης

2-13. Κίνδυνος θάνατος

Μαν. Αγγελόπουλος & Αν. Βασιλείου

2-14. Την έδιωξα κι όμως την αγαπώ

Στ. Καζαντζίδης (στχ Χρ. Κολοκοτρώνης)

2-15. Όταν είμαι στα κέφια [ορχ]

Πηγή: Δισκοβόλος
Πληροφορίες

Στον δίσκο κάθε τραγούδι αναφέρεται σαν διαφορετική εγγραφή, αν και μερικά είναι αποσπάσματα και "ενωμένα" μεταξύ τους σαν ποτ-πουρί. Προσπάθησα να το αποτυπώσω με τον τρόπο αρίθμησης.

Η επανέκδοση σε CD το 1994 δεν έχει τα 1-10, 1-11, 2-03, 2-04, 2-10 .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου