Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΟΥ

Σύνθεση:Γιώργος Μητσάκης
Στίχοι:Γιώργος Μητσάκης
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:Δεκ 1995
Ετικέτα:Music-Box International P 111/2 (2 CD)
πληροφορίες επανέκδοσης 

30 ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ

Επανέκδοση:Οκτ 2003
Ετικέτα:Music-Box International 11001 (2 CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Το καπηλειό

Στ. Καζαντζίδης

1-02. Κάτω απ' το σβηστό φανάρι

Ιω. Γεωργακοπούλου & Ευ. Γκρέγκος

1-03. Είναι κρίμα

Γρ. Μπιθικώτσης

1-04. Ζωή γεμάτη βάσανα

Ρόζα Εσκενάζυ & Θεόδ. Καβουράκης

1-05. Τα σκαλοπάτια της ζωής

Ορ. Μακρής

1-06. Τον Γιωργάκη σου ξεχνάς

Ν. Γούναρης

1-07. Ένα καράβι απ' τον Περαία

Σοφ. Βέμπο & Ν. Μοσχονάς

1-08. Ο μπαρμπα-Θωμάς

Μ. Λίντα & Γ. Μητσάκης

1-09. Στην καλύβα τη δική μου

Τάκ. Καραολής

1-10. Το γεροντοπαλλήκαρο

Τρίο Κιτάρα

1-11. Απόψε είναι βαριά

Θεόδ. Καβουράκης

1-12. Τι έχεις Φρόσω μ' κι όλο κλαις

Τρίο Δάφνη

1-13. Μια γυναίκα δύο άντρες

Άν. Χρυσάφη & Γ. Μητσάκης & Γ. Ζαμπέτας

1-14. Ο ψαράς

Στ. Καζαντζίδης

1-15. Τα ντουζένια του Μητσάκη [ορχ]

Δίσκος 2

2-01. Ψιλή βροχούλα έπιασε

Γρ. Μπιθικώτσης

2-02. Το πιο πικρό ψωμί

Μ. Λίντα

2-03. Οι γυναίκες λένε ψέματα

Τρίο Μπελκάντο

2-04. Γαλάζιος μύλος

Ζωή Γρυπάρη & Γ. Μητσάκης

2-05. Ο δρόμος είναι σκοτεινός

Ζωή Φυτούση

2-06. Δέκα φορές μπατίρισα

Πάν. Μιχαλόπουλος & Άν. Μπέλλα

2-07. Απόψε είσαι για φιλί

Σπερ. Βρανά & Γ. Μητσάκης

2-08. Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ

Στ. Καζαντζίδης & Μαρινέλλα

2-09. Το καυγαδάκι

Μ. Λίντα & Γ. Μητσάκης

2-10. Στον Πειραιά συννέφιασε

Ν. Ξανθόπουλος

2-11. Όσο ζω θα σ' αγαπώ

Πόλυ Πάνου

2-12. Στα ψηλά τα παραθύρια

Σπ. Φωκάς

2-13. Στης Λαρίσης το ποτάμι

Εύη Μυλοπούλου

2-14. Στρείδι μύδι

Γ. Γερολυμάτος

2-15. Γκρεμίζουν την Αθήνα την παλιά

Λιγνός - Μουζάς

Πηγή: Linda - DJ Elias
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

1-07. Ο ναύτης
1-09. Το δικό μου πάπλωμα

Συντελεστές κατά τον δίσκο

1-02. Δεν αναφέρεται ο Γκρέγκος. Ανακτήθηκε από την «Εκ περάτων δισκογραφία γραμμοφώνου» του Μανιάτη.

2 σχόλια:

  1. Στη δισκογραφία του Μανιάτη που έψαξα δεν υπάρχει πουθενά ο δίσκος "Εγώ είμαι ο Γιώργος σου".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κατάλογοι του Μανιάτη έχουν δύο ηχογραφήσεις του τραγουδιού με την Γεωργακοπούλου: Μία μόνη της και μία με τη συνοδεία του Γκρέγκου. Στο τραγούδι από το CD λοιπόν, ακούγεται στο background μία αντρική φωνή, που δεν μπορώ να καταλάβω ποιος είναι, αλλά ακολουθώντας τον Μανιάτη λέω ότι είναι ο Γκρέγκος.

      Διαγραφή