Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

ΚΑΘΕ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΚΑΗΜΟΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Πάνος Γαβαλάς
Κυκλοφορία:1989
Ετικέτα:EMI 170317/8 (2 LP)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Κάθε λιμάνι και καημός

συμμ. Ρία Κούρτη (Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

1-02. Ένα αντίο πικρό

συμμ. Ρία Κούρτη (Μπ. Μαρκάκης)

1-03. Μακριά μου να φύγεις

(Πάν. Γαβαλάς/Κ. Βίρβος)

1-04. Η ξεμυαλίστρα

συμμ. Ρία Κούρτη (Β. Τσιτσάνης)

1-05. Το μαύρο μου τέλος

συμμ. Ρία Κούρτη (Μπ. Μαρκάκης)

1-06. Μονάχα γι' απόψε

συμμ. Ρία Κούρτη (Δ. Φαλιέρος/Θάν. Σοφός)

1-07. Θα φύγω και θα με ζητάς

συμμ. Σοφ. Κολλητήρη (Γ. Κόρος/Ευ. Σκουρτανιώτης)

1-08. Ξένος έρημος και μόνος

(Στρ. Ατταλίδης/Δ. Τζάρας)

1-09. Μπιχλιμπίδια και στολίδια

συμμ. Ρία Κούρτη (Ιω. Σαρίδης)

1-10. Κουράγιο καρδιά μου

συμμ. Ρία Κούρτη (Πάν. Γαβαλάς/Αν. Κουλούρης)

1-11. Η στιγματισμένη

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

1-12. Θα κάνω μια θυσία

συμμ. Ρία Κούρτη & Τρίο Μορένο (Πάν. Γαβαλάς)

1-13. Κλάψε φτωχή μου καρδιά

συμμ. Ρία Κούρτη (Πάν. Γαβαλάς/Αν. Κουλούρης)

1-14. Τι μου ζήτησες και δε σ' το 'δωσα

συμμ. Ρία Κούρτη (Γιάν. Καραμπεσίνης)

Δίσκος 2

2-01. Το ξέρω

συμμ. Ρία Κούρτη (Στρ. Ατταλίδης/Γ. Κονιτόπουλος)

2-02. Στην καρδιά μου ανάβει φωτιά

(Πάν. Γαβαλάς)

2-03. Απόψε μαύρη συννεφιά

συμμ. Ρία Κούρτη (Πάν. Γαβαλάς)

2-04. Με βρήκαν χίλια βάσανα μες στη ζωή

συμμ. Ρία Κούρτη (Αντ. Κατινάρης)

2-05. Στην πόρτα σου

συμμ. Ρία Κούρτη (Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

2-06. Δώσ' μου τα χείλη σου

συμμ. Ρία Κούρτη (Πάν. Γαβαλάς/Β. Βασιλειάδης)

2-07. Έχω τον πόνο αδελφό

συμμ. Ρία Κούρτη (Γ. Ζαμπέτας/Γιάν. Παπανικολόπουλος)

2-08. Λες κι έχω κάνει κακό

συμμ. Ρία Κούρτη (Πάν. Γαβαλάς)

2-09. Ήρθα κοντά σου

συμμ. Ρία Κούρτη (Δ. Φαλιέρος/Θάν. Σοφός)

2-10. Να 'ρθεις και να μη φύγεις πια

συμμ. Ρία Κούρτη (Πάν. Γαβαλάς/Β. Βασιλειάδης)

2-11. Ένα κορμί ξεχασμένο

συμμ. Ρία Κούρτη (Πάν. Γαβαλάς)

2-12. Βαρέθηκα το ψέμα σου

συμμ. Ρία κούρτη (Πάν. Γαβαλάς/Β. Βασιλειάδης)

2-13. Ποιος σου είπε πως φεύγω

(Πάν. Γαβαλάς/Αν. Κουλούρης)

2-14. Με τα στήθια σαν πέτρα βαριά

συμμ. Ζωή Νάχη (Μπ. Μπακάλης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου