Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

ΖΟΥΣΑ ΜΟΝΑΧΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ

Σύνθεση:Δημήτρης Γκόγκος
Στίχοι:Δημήτρης Γκόγκος
Ερμηνεία:Δημήτρης Γκόγκος
Κυκλοφορία:Φεβ 1978
Ετικέτα:Athenaeum HX 601 (LP)
πληροφορίες επανέκδοσης 

Ο ΜΠΑΓΙΑΝΤΕΡΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΜΠΑΓΙΑΝΤΕΡΑ

Επανέκδοση:1978
Ετικέτα:Studio SD 16 (LP)
Εγγραφές

01. Πειραιωτοπούλα

02. Σαν μαγεμένο το μυαλό μου

03. Αποβραδίς ξεκίνησα

04. Ρε καπνουλού μου όμορφη

05. Ναζιάρα σε φωνάζουνε

06. Εσύ είσαι τρελοκόριτσο

07. Μέσα στης ζωής τα μονοπάτια

08. Ζούσα μοναχός χωρίς αγάπη

09. Μαραίνεται η καρδούλα μου

10. Γλυκιά μου Κουτσουκαριώτισσα

11. Πασαλιμανιώτισσα

12. Όμορφη Σαλονικά μου

Πηγή: Sprinter
Πληροφορίες

Από το οπισθόφυλλο: "Η παραγωγή αυτού του δίσκου έγινε το Φεβρουάριο του 1978 στο στούντιο ECHO, στην Αθήνα... Ο δίσκος ντοκουμέντο αυτός, είναι και η τελευταία δουλειά πριν το θάνατό του..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου