Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΙΤΗ ΚΙ ΕΓΩ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Καίτη Ντάλη
Ενορχήστρωση:Σταύρος Ξαρχάκος
Κυκλοφορία:Μαι 2005
Ετικέτα:Legend 5358 (CD)
Εγγραφές

01. Παιδί του δρόμου

(Γ. Μητσάκης)

02. Η ένοχη

(Σταύρ. Ξαρχάκος/Κ. Κινδύνης)

03. Τι έχεις άνθρωπέ μου [ορχ]

04. Βασανιστήρια μου έκανες πολλά

(Σταύρ. Τζουανάκος)

05. Μη μου ξαναφύγεις πια

συμμ. Μαν. Πάππος (Β. Τσιτσάνης)

06. Περιπλάνηση [ορχ]

07. Το δίχτυ

(Σταύρ. Ξαρχάκος/Ν. Γκάτσος)

08. Ξενύχτη μάννα μου

(Σταύρ. Ξαρχάκος/Κ. Κινδύνης)

09. Η παραστρατημένη [ορχ]

10. Κιλκίς

(Σταύρ. Ξαρχάκος/Κ. Κινδύνης)

11. Χωρίς τον ξενοδόχο λογαριάζαμε

συμμ. Μαν. Πάππος (Χάρ. Λεμονόπουλος)

12. Τα ματόκλαδά σου λάμπουν [ορχ]

13. Μάχαιρα έδωσες

(Γ. Λαύκας/Κ. Μάνεσης)

14. Ντερμπεντέρισσα

(Β. Τσιτσάνης)

15. Τα καβουράκια [ορχ]

Πηγή: Linda - DJ Elias
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου