Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

ΤΑ ΜΠΙΖΟΥΔΑΚΙΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Βίκυ Μοσχολιού
Κυκλοφορία:Δεκ 1993
Ετικέτα:Eros 0006-001 (2 LP)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Σιγά Μανώλη σιγά

(Γ. Μουζάκης/Γ. Ασημακόπουλος & Β. Σπυρόπουλος & Πάν. Παπαδούκας)

1-02. Χειμώνιασε χειμώνιασε

(Γ. Μουζάκης/Γ. Ασημακόπουλος & Β. Σπυρόπουλος & Πάν. Παπαδούκας)

1-03. Το κομπολόι

(Ιωσ. Ριτσιάρδης/Δ. Γιαννουκάκης)

1-04. Εντάξει

συμμ. Λάκ. Χαλκιάς (Κ. Μπέζος)

1-05. Μπιζουδάκι μου

(Κ. Γιαννίδης)

1-06. Εγώ το πίνω

(Ερμ. Πόγκης/Τίμ. Μωραϊτίνης)

1-07. Άλα της

(Βαγγ. Λυκιαρδόπουλος/Ν. Φατσέας)

1-08. Ο καφές

(Μιχ. Σουγιούλ/Θάν. Σοφός)

1-09. Πού θα μου πας

(Γ. Μουζάκης/Γ. Ασημακόπουλος & Β. Σπυρόπουλος & Πάν. Παπαδούκας)

1-10. Η μοδιστρούλα

(Ν. Χατζηαποστόλου)

1-11. Έλα έλα

(Ν. Γούναρης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

1-12. Υπομονή

(Τάκ. Μωράκης/Γ. Γιαννακόπουλος)

Δίσκος 2

2-01. Αγαπούλα μου οκέι

(Μαν. Χιώτης/Χαράλ. Βασιλειάδης)

2-02. Αλανάκι

(Ζάχ. Θάνος)

2-03. Βαγγελίτσα

(Θόδ. Παπαδόπουλος/Κ. Κιούσης & Σώτ. Πέτρας)

2-04. Θα γυρίσει ο τροχός

(Μιχ. Σουγιούλ/Αλέκ. Σακελλάριος & Χρ. Γιαννακόπουλος)

2-05. Ρίχνω τα ζάρια

(Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

2-06. Μονά ζυγά

(Μιχ. Σουγιούλ/Δ. Γιαννουκάκης)

2-07. Πω πω πω ένα αγόρι

(Γ. Κατσαρός/Όμ. Αθηναίος)

2-08. Το ζάρι

(Γ. Μουζάκης/Μίμ. Τραϊφόρος)

2-09. Κοριτσάρα μου

(Μιχ. Σουγιούλ/Ν. Φατσέας)

2-10. Παράβλεψε λιγάκι

(Σπ. Κορώνης & Φίλ. Μάρκου/Κ. Μάνεσης)

2-11. Σαν όνειρο μαγευτικό

(Ν. Χατζηαποστόλου)

Πηγή: Linda - DJ Elias
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου