Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Κική Φραγκούλη
Κυκλοφορία:Ιουλ 1997
Ετικέτα:General Music GM 5102 (CD)
Εγγραφές

01. Για τα λεφτά τα κάνεις όλα

(Δ. Μηλιός/Γ. Λελάκης)

02. Τα 'δωσα όλα

(Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

03. Εκδηλώθηκες

(Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

04. Τι παράπονα

(Θόδ. Καμπουρίδης/Γιάν. Παπαϊωάννου_2)

05. Πήγαινέ με πάλι πίσω ταξιτζή

(Θόδ. Καμπουρίδης/Β. Παπαδόπουλος)

06. Αποκλειστικά

(Δ. Ρακιτζής/Παν. Σιδηρόπουλος)

07. Ήταν όνειρο

(Κατερ. Κόρου)

08. Μ' αγαπάς σ' αγαπώ

(Λάκ. Τσώλης/Ηλ. Φιλίππου)

09. Έτσι θέλω να μ' αγαπάς

(Θαν. Μέγας)

10. Πού γυρνάς

(Κ. Σούκας/Δ. Βαρσαμίδης)

11. Ο πρόσφυγας

(Νάκ. Πετρίδης/Μάρω Μπιζάνη)

12. Μην περιμένεις πια

(Απ. Καλδάρας)

13. Πήρε φωτιά η Καλαμαριά

(Θόδ. Καμπουρίδης/Κ. Λιβανός)

14. Καρδιοπάθειες

(Δ. Ρακιτζής/Β. Καρράς)

15. Είμαι στα χάι μου

(Αντύπας/Τάκ. Κωλέτης)

16. Για τα μάτια σου μόνο

(Τάσ. Κρυστάλης/Β. Ζουμπούλης)

17. Μην το πεις χαρά μου μη

(Θόδ. Μπουσδούκος/Άγγ. Βασιλείου)

18. Όση γλύκα έχουνε τα χείλη σου

(Απ. Καλδάρας)

19. Μια νύχτα γνωριστήκαμε

(Κ. Μιτζελόπουλος)

20. Ξανθέ μου άγγελε

(Μπ. Βασιλάκης/Παν. Σούτας)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλοι τραγουδιών

15. Είμαι ανεβασμένος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου