Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

ΠΟΥΛΙΑ ΜΟΥ ΔΙΑΒΑΤΑΡΙΚΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Δημήτρης Ζάχος
Κυκλοφορία:2008
Ετικέτα:Ζιώγας Ζ 173 (CD)
Εγγραφές

01. Μοδίστρες και κομμώτριες

(Λεον. Μπουρνέλης)

02. Θα φύγω και θα με ζητάς

(Γ. Κόρος/Ευ. Σκουρτανιώτης)

03. Μες στης Πόλης το χαμάμ

(Αν. Δελιάς)

04. Οι Γιώργηδες

(Λεον. Μπουρνέλης)

05. Πουλιά μου διαβατάρικα

(παραδοσιακό)

06. Πουλάκι ξένο

(παραδοσιακό/Ιω. Βηλαράς)

07. Πρωτομαγιά μού τα 'ριξες

(παραδοσιακό)

08. Κινήσαν τα καράβια

(παραδοσιακό)

09. Τάχα δεν ήμουν νιος κι εγώ

(Δ. Ζάχος)

10. Παπαδοπούλα

(Δ. Ζάχος)

11. Γιε μ' ένας αϊτός

(Γ. Κόρος)

12. Ένα κομμάτι σύννεφο [ορχ]

13. Μια κοντή κοντούλα

(παραδοσιακό)

14. Μια μάννα απόψε μάλωνε

(Δ. Ζάχος)

15. Με βλέπεις μάννα που γελώ

(Αλέκ. Κιτσάκης)

16. Θα πάρω έναν ανήφορο

(παραδοσιακό)

17. Τώρα το βράδυ βράδυ

(παραδοσιακό)

18. Παναγιούλα

(παραδοσιακό)

19. Ιτιά

(παραδοσιακό)

20. Με κατηγόρησε ο ντουνιάς

(Δ. Ζάχος)

21. Με τ' άσπρα σε είδα σήμερα

(Κ. Τσακλής)

22. Βγήκα ψηλά στα διάσελλα

(παραδοσιακό)

23. Χωρίσαμε το ξέρω

(Δ. Κόλλιας)

24. Πικρό παράπονο

(Ξεν. Σπουργίτης)

25. Σάλα σάλα

(παραδοσιακό)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Ορισμένα τραγούδια πρέπει να είναι σε μορφή ποτ-πουρί. Δεν έχω όμως τον δίσκο και δεν ξέρω ποια είναι αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου