Σάββατο 2 Απριλίου 2016

ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΧΑΡΗ ΛΕΜΟΝΟΠΟΥΛΟΥ

Σύνθεση:Χάρης Λεμονόπουλος
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:1995
Ετικέτα:Polydor 529455 (CD)
Εγγραφές

01. Κλαις κλαις

Πάν. Τζανετής & Μ. Μπογιοπούλου (στχ Πυθαγόρας)

02. Άνθρωποι άνθρωποι

Ν. Ξανθόπουλος (στχ Πυθαγόρας)

03. Όσα γράμματα κι αν μάθεις

Δούκισσα (στχ Πυθαγόρας)

04. Χωρίς τον ξενοδόχο λογαριάζαμε

Ν. Ξανθόπουλος & Ρούλα Κουνάδη (στχ Χάρ. Λεμονόπουλος)

05. Στα πρώτα βήματα

Δούκισσα (στχ Πυθαγόρας)

06. Η παρέα λιγοστεύει

Ν. Ξανθόπουλος & Μ. Μπογιοπούλου (στχ Πυθαγόρας)

07. Απόψε ξαναγύρισε

Δούκισσα (στχ Φώτ. Μιχαλάτος)

08. Γιατί να βασανίζομαι

Μιμ. Καζαντζή (στχ Χάρ. Λεμονόπουλος)

09. Σαββάτο δειλινό

Ν. Ξανθόπουλος (στχ Πυθαγόρας)

10. Αδικημένη μου καρδιά

Δούκισσα (στχ Πυθαγόρας)

11. Κάθε σπίτι κι ένα δράμα

Πάν. Τζανετής (στχ Πυθαγόρας)

12. Όπου κι αν πας θα 'ρθω κι εγώ

Μιμ. Καζαντζή (στχ Χάρ. Λεμονόπουλος)

13. Στο τέρμα μας θα φτάσουμε

Ν. Ξανθόπουλος & Μ. Μπογιοπούλου (στχ Πυθαγόρας)

14. Σήμερα έκλαψα κι εγώ

Πάν. Τζανετής & Μ. Μπογιοπούλου (στχ Πυθαγόρας)

15. Ρώτησα τη συνείδησή μου

Δούκισσα (στχ Χάρ. Λεμονόπουλος)

16. Θεσσαλονίκη μάννα μου

Ν. Ξανθόπουλος & Ρούλα Κουνάδη (στχ Πυθαγόρας)

17. Το σπίτι μας ερήμωσε

Πάν. Τζανετής & Μ. Μπογιοπούλου (στχ Πυθαγόρας)

18. Στο λιοπύρι λειώνω φως μου

Ν. Ξανθόπουλος (στχ Χάρ. Λεμονόπουλος)

19. Αγάπη και εγωισμός

Δούκισσα (στχ Πυθαγόρας)

20. Το καράβι της ζωής

Ν. Ξανθόπουλος & Μιρ. Μόσχου (στχ Χάρ. Λεμονόπουλος)

Πηγή: Linda - DJ Elias
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου