Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Ο ουρανός φεύγει βαρύς

Σύνθεση:Σταύρος Κουγιουμτζής
Στίχοι:Σταύρος Κουγιουμτζής
Ερμηνεία:Γιώργος Γερολυμάτος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1969

Στίχοι

Ο ουρανός φεύγει βαρύς
πάνω από τη ζωή μου
μα η θύμησή σου έμεινε
και δένει την ψυχή μου.

Δεν έχω μάτια να σε δω
καρδιά να σου μιλήσω.
Πέσαν τα χέρια μου νεκρά
και πώς να σε κρατήσω.

Ο ουρανός φεύγει βαρύς
τα όνειρά μου παίρνει
και μες στην τόση μου φωτιά
άλλη φωτιά μού φέρνει.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Πολλοί αναφέρουν ότι ο δίσκος του Γερολυμάτου κυκλοφόρησε το 1968, αλλά δεν είναι σωστό.

Ο Νταλάρας στον τελευταίο στίχο του πρώτου κουπλέ λέει "να δένει την ψυχή μου". Η επανεκτέλεσή του κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά και σε δίσκο 45στρ, ενώ την επόμενη χρονιά συμπεριλήφθηκε και στον δίσκο «ΝΑ 'ΤΑΝΕ ΤΟ '21».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου