Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Η θάλασσα του Πειραιά

Σύνθεση:Γιώργος Μητσάκης
Στίχοι:Γιώργος Μητσάκης
Ερμηνεία:Γιάννης Πάριος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1969

Στίχοι

Η θάλασσα του Πειραιά
από όλες είναι πιο γλυκιά.
Απ' του Τζελέπη την ακτή ως του Καραϊσκάκη
τα βράδια βόλτες έκανα σαν ήμουνα ναυτάκι.

Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου
που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου,
που έχεις για καμάρι σου τον Ολυμπιακό σου
Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου.

Παιδί κι εγώ του Πειραιά,
στη θάλασσα και στη στεριά,
γεννήθηκα, μεγάλωσα κοντά στην Τερψιθέα
και σπούδασα μηχανικός εδώ στον Προμηθέα.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Συμπεριλαμβάνεται επίσης στον προσωπικό δίσκο του Πάριου, που κυκλοφόρησε το 1971 και την ίδια χρονιά ακούστηκε και στην ταινία του Παύλου Παρασχάκη "Μια νταντά και τέζα όλοι", όπου τον Πάριο συνόδευε ο Μητσάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου