Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

Ήτανε Απρίλης μήνας

Σύνθεση:Γιώργος Μητσάκης
Στίχοι:Γιώργος Μητσάκης
Ερμηνεία:Γιώργος Νταλάρας - Τασία Μαυρίδου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1968

Στίχοι

Ήτανε Απρίλης μήνας,
τα λουλούδια ανθίζανε,
και στα πάρκα της Αθήνας
τα παιδιά σφυρίζανε.

Κι εγώ τότε σε πρωτόδα,
που ανθίζανε τα ρόδα
κι είχες πρόσωπο με χάρη περισσή
και το πιο όμορφο λουλούδι ήσουν εσύ.

Ποιο χέρι σ' έχει κόψει λουλούδι τρυφερό,
σε ποια αγκαλιά να γείρω, αγάπη πού να βρω;
Εγώ στους κήπους τώρα σεργιάνι δεν θα βγω
το δάκρυ μου ποτάμι να πέσω να πνιγώ.

Κι όταν μ' εύρει ο χειμώνας
ορφανό σε μια γωνιά
το κορμί μου θα παγώσει
ο βοριάς κι η παγωνιά.

Κι η καρδιά μου ορφανεμένη,
πεταλούδα πληγωμένη,
που αγάπησε για πρώτη της φορά
κι είναι τώρα με σπασμένα τα φτερά.

Πληροφορίες

Την επόμενη χρονιά συμπεριλήφθηκε τόσο στον προσωπικό δίσκο του Νταλάρα, όσο και στον δίσκο ΑΝ ΖΟΥΣΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ, με επιτυχίες του Μητσάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου