Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Έχασα τον άνθρωπό μου

Σύνθεση:Κώστας Σταματάκης
Στίχοι:Πυθαγόρας
Ερμηνεία:Δούκισσα - Τόλης Βοσκόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1968

Στίχοι

Σε παρεξήγηση απάνω
λόγια σου πέταξα πικρά,
μα όταν κατάλαβα το πως σε χάνω
ήτανε δυστυχώς αργά.
Τώρα, χιλιάδες όρκους να σου κάνω,
δε γυρίζεις πια.

Έχασα τον άνθρωπό μου
από τον εγωισμό μου
και στο σπίτι το φτωχό μου
έβαλα φωτιά.
Δάκρυα τα μάτια στάζουν
και τα χείλη μου χλωμιάζουν
όλα γύρω μου φωνάζουν
δε γυρίζεις πια.

Μαύρες οι νύχτες που περνάω
κι οι αναμνήσεις μου καρφιά.
Παίρνω τα στέκια μας και σε ζητάω
παίρνω τα έρημα στενά
κι αν σε λατρεύω κι αν σε αγαπάω
δε γυρίζεις πια.

Πληροφορίες

Την επόμενη χρονιά συμπεριλήφθηκε και στον κοινό δίσκο των δύο ερμηνευτών «ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου