Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

Σ' αγαπώ σ' αγαπώ

Σύνθεση:Μάνος Λοΐζος
Στίχοι:Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ερμηνεία:Γιάννης Καλατζής
Δίσκος:ΘΑΛΑΣΣΟΓΡΑΦΙΕΣ
Κυκλοφορία:1970

Στίχοι

Βάλε τ' άσπρα σου,
γίνε κρίνο και βγες από τη γλάστρα σου
κι έλα πλάι μου,
να γιορτάσω κι εγώ Απριλομάη μου.

Φόρα και μια χάντρα θαλασσιά
να μη σε ματιάζουν τα νησιά.

– Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.
– Πού με βάζεις;
– Σ' ένα πύργο ψηλό να διατάζεις.
– Κι άμα πέσω από 'κεί, βασιλιά μου;
– Θα βρεθείς μέσα στην αγκαλιά μου.

Γίνε μέλισσα
να σου στήνουν χορό τα μελισσόπουλα.
Γίνε θάλασσα
να σου λένε τραγούδια τα ναυτόπουλα.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τραγούδι από την ταινία του Ντίνου Δημόπουλου «Λεβεντόπαιδο» (1969), όπου το ερμήνευε ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ, αλλά με αρκετές διαφορές στο στίχο και χωρίς το ρεφρέν "Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ...":

Βάλε τ' άσπρα σου,
γίνε κρίνο και βγες από τη γλάστρα σου
κι έλα πλάι μου,
να γιορτάσω κι εγώ Απριλομάη μου.

Πώς μοσχοβολά η γειτονιά,
τώρα που ανοίγουμε πανιά!

Φίλησε με ν' αγγίξω
τη ζεστή σου καρδιά,
χίλιους δρόμους ν' ανοίξω
για να βγει ξαστεριά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου