Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Παιδικά παιχνίδια

Σύνθεση:Σταμάτης Κραουνάκης
Στίχοι:Λίνα Νικολακοπούλου
Ερμηνεία:Γιώργος Μαρίνος
Δίσκος:ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΕΔΟΥΣΑΣ
Κυκλοφορία:1984

Στίχοι

Πέρασ' ο καιρός...
Παιχνίδι αλλιώτικο, που χάθηκε στο φως,
τα μεσημέρια μίλα μου.
Μ' όλες τις φωνές
ποτέ δεν έμαθα τι σ' έκανε να κλαις.
Βγαίνει η βαρκούλα...

Βγαίνει η βαρκούλα
βγαίνει η βαρκούλα του ψαρά.

Ήλιος και βροχή...
Χιλιάδες όνειρα, παντρεύοντ' οι φτωχοί
κι εγώ σε χάνω, μίλα μου.
Κι άκου τι θα πω
ψηλά τα χέρια γιατί τόσο σ' αγαπώ
και μένω αταξίδευτος...

Και τότε ρίξαμε τον κλήρο,
να δούμε ποιος, ποιος, ποιος θα φαγωθεί
να δούμε ποιος, ποιος, ποιος...

Θα τα φυλάει.

Νταμ νταμ φιλίμικο ντάμ νταμ νταμ
(γκέο βαγκέο...)
καραγάς ξεπετώ
δίπλα στον ποταμό εγώ και
Νταμ νταμ φιλίμικο ντάμ νταμ νταμ
(πού 'ν' το, πού 'ν' το το δαχτυλίδι...)
καραγάς ξεπετώ
(σκάσε, σκάσε δεν θα το βρεις)
δίπλα στον ποταμό εγώ τανγκό.

Τι με κοιτάζεις μ' αυτά τα μάτια;
Αυτό που ζήσαμε, σκοτάδι και μας πνίγει.
Εσύ, μια κούκλα στα σκαλοπάτια
κι εγώ, τρενάκι, που δεν πρόκειται να φύγει.

Πέρασ' ο καιρός
παιχνίδι αλλιώτικο που χάθηκε στο φως
τα μεσημέρια μίλα μου.
Μου 'λειψες πολύ
και στρατιωτάκι μολυβένιο με στολή
σε περιμένω. Τίποτα...

Νταμ νταμ φιλίμικο νταμ νταμ νταμ
(Περνά-περνά η μέλισσα...)
καραγάς ξεπετώ
(με τα μελισσόπουλα...)
δίπλα στον ποταμό εγώ, και
Νταμ νταμ φιλίμικο ντάμ νταμ νταμ
(δεν περνάς κυρα-Μαρία...)
καραγάς ξεπετώ
δίπλα στον ποταμό εγώ τανγκό.
(δεν περνάς. Δε με πονάς)

Τι με κοιτάζεις μ' αυτά τα μάτια;
Αυτό που ζήσαμε, σκοτάδι και μας πνίγει.
Εσύ, μια κούκλα στα σκαλοπάτια
κι εγώ, τρενάκι, που δεν πρόκειται να φύγει.

Νταμ νταμ φιλίμικο νταμ νταμ νταμ
καραγάς ξεπετώ
δίπλα στον ποταμό εγώ, και
Νταμ νταμ φιλίμικο ντάμ νταμ νταμ
καραγάς ξεπετώ
δίπλα στον ποταμό εγώ τανγκό.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου