Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Πέστε μου πέστε μου

(Πέστε μου ειλικρινά / Σαν την άδικη κατάρα)

Σύνθεση:Δημήτρης Ευσταθίου
Στίχοι:Δημήτρης Ευσταθίου
Ερμηνεία:Βάγιας Γιαννιτόπουλος
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1960

Στίχοι

Σαν την άδικη κατάρα
μες στους δρόμους περπατώ
μια γυναίκα έχω χάσει
και γυρεύω να την βρω.

Πέστε μου ειλικρινά
μήπως από σας κανένας
τηνε είδε πουθενά;

Μου 'χει κλέψει την καρδιά μου
κι έχω μείνει μοναχός
κι άμα δεν την συναντήσω
θα πεθάνω ο φτωχός.

Πέστε μου ειλικρινά
μήπως από σας κανένας
τηνε είδε πουθενά;

αχ
μην κλαις καρδιά μου ορφανή
μην κλαις και θα γυρίσει,
αχ
κι όσο βαριά σε πλήγωσε
θα το μετανοήσει.

Πέστε μου ειλικρινά
μήπως από σας κανένας
τηνε είδε πουθενά;

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Στις επανεκτελέσεις, αντί για τις δύο τελευταίες στροφές που λέει ο Γιαννιτόπουλος, το τραγούδι τελειώνει διαφορετικά. Ολόκληρη η απόδοση:

Σαν την άδικη κατάρα
μες στους δρόμους τριγυρνώ
μια γυναίκα έχω χάσει
και γυρεύω να την βρω.

Πέστε μου ειλικρινά
μήπως από σας κανένας
τηνε είδε πουθενά;
Πέστε μου ειλικρινά.

Μου 'χει κλέψει την καρδιά μου
κι έχω μείνει μοναχός
κι άμα δεν τη συναντήσω
θα πεθάνω ο φτωχός.

Πέστε μου ειλικρινά
μήπως από σας κανένας
τηνε είδε πουθενά;
Πέστε μου ειλικρινά.

Πού να βρίσκεται, ποιος ξέρει,
ποιος την έχει αγκαλιά;
Πέστε μου σε ποιον μοιράζει
τα δικά μου τα φιλιά;

Πέστε μου ειλικρινά
μήπως από σας κανένας
τηνε είδε πουθενά;
Πέστε μου ειλικρινά.

Πέστε μου, πέστε μου
πέστε μου ειλικρινά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου