Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Μη μου φύγεις

Σύνθεση:Βαγγέλης Σούκας
Στίχοι:Βαγγέλης Σούκας
Ερμηνεία:Ρίτα Σακελλαρίου - Λίτσα Ζανέτ - Μανώλης Μπαρμπεράκης
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1964

Στίχοι

Θέλεις να μου φύγεις
βαριά να πληγωθώ
σαν πουλί χαμένο
στους δρόμους να γυρνώ.
Τώρα ο έρωτάς σου
μου ρίζωσε βαθιά
μου πνίγει και μου σκίζει
τη δόλια μου καρδιά.

Μη μου φύγεις, μη μου φύγεις
τέτοιο πόνο μη μου δίνεις.
Μη μου φύγεις, μη μου φύγεις
και στο δάκρυ μη με πνίγεις.

Τώρα που 'μαθα κοντά σου
και με πνίγει ο έρωτάς σου.

Αν φύγεις και μ' αφήσεις
αγάπη μου γλυκιά
θα βάλεις στην καρδιά μου
για πάντα μια φωτιά.
Έχω συνηθίσει
κοντά σου να πονώ
αν φύγεις και μ' αφήσεις
θα λειώνω απ' τον καημό.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου