Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Έλα αγάπη μου κοντά μου

Σύνθεση:Στέλιος Χρυσίνης
Στίχοι:Στέλιος Χρυσίνης
Ερμηνεία:Ρίτα Σακελλαρίου
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1961

Στίχοι

Έλα αγάπη μου κοντά μου
για να σβήσεις τον σεβντά μου
να χορτάσω τα φιλιά σου
και τα χάδια τα δικά σου.

Αχ, θέλω να 'ρθεις, θέλω να 'ρθεις,
θέλω να 'ρθεις κοντά μου
αγάπη μου λαχτάρα μου,
μεγάλε έρωτά μου.

Σε ζητάει η καρδιά μου
σε ποθεί η αγκαλιά μου,
δεν αντέχω, δεν αντέχω,
θέλω πλάι μου να σ' έχω.

Αχ, θέλω να 'ρθεις, θέλω να 'ρθεις,
θέλω να 'ρθεις κοντά μου
αγάπη μου λαχτάρα μου,
μεγάλε έρωτά μου.

Θέλ' αγάπη να μου δείξεις
και με πόθο να με σφίξεις
στην γλυκιά την αγκαλιά σου
να μεθύσω απ' τα φιλιά σου.

Αχ, θέλω να 'ρθεις, θέλω να 'ρθεις,
θέλω να 'ρθεις κοντά μου
αγάπη μου λαχτάρα μου,
μεγάλε έρωτά μου.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου