Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Μη μου φύγεις

Σύνθεση:Λιάνα Κανέλλη
Στίχοι:Λιάνα Κανέλλη
Ερμηνεία:Αλέκα Κανελλίδου
Δίσκος:12 ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ
Κυκλοφορία:1974

Στίχοι

Κλείνω τα μάτια μου και μες στη σκέψη μου γέρνεις
κι αυτή η νύχτα μού μοιάζει σαν δάκρυ γλυκό, τρυφερό.
Σε λατρεύω σαν τον ήλιο, που με καίει σαν μ' αγκαλιάζεις.

Μη μου φύγεις,
μη, μη μου φύγεις...

Σ' αγαπώ χωρίς τέλος κι αρχή
πόσο αξίζει αυτή η στιγμή,
που μπορώ να σου πω
σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

Ναι σ' αγαπώ χωρίς τέλος κι αρχή
πόσο αξίζει αυτή η στιγμή,
που μπορώ να σου πω
σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ.

Στα δυο σου χέρια αφήνω ξανά τη ζωή μου
δώσ' μου να πιω το φιλί σου, τα χάδια που ξέρεις εσύ.
Σε λατρεύω σαν τον ήλιο, που με καίει σαν μ' αγκαλιάζεις.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου