Σάββατο 11 Μαρτίου 2017

Ελενάκι

(Ελενίτσα / Τα ματάκια σου τα δυο)

Σύνθεση:Γιάννης Δραγάτσης
Στίχοι:Γιάννης Δραγάτσης
Ερμηνεία:Ζαχαρίας Κασιμάτης
Δίσκος:78στρ
Κυκλοφορία:1931

Στίχοι

Τα ματάκια σου τα δυο
δεν τα βλέπω κι αρρωστώ.
Σαν τα βλέπω με τρελαίνουν
και στον Άδη με πηγαίνουν.

Ε αμάν αμάν ώπλες
κούκλα μου κουκλίτσα μου
συ μ' έχεις τρελάνει
Ελενίτσα μου.

Με τα φρύδια τα σμιχτά
τα ματάκια τα σχιστά
μου 'χεις κάψει την καρδιά μου
και πονούν τα σωθικά μου.

Αμάν αμάν ώπλες
κούκλα μου κουκλίτσα μου
συ μ' έχεις τρελάνει
Ελενίτσα μου.

[Γεια σου Ζαχαρία]

Έλα να σε παντρευτώ
Ελενάκι ζηλευτό
άλλη μια φορά στο λέγω
μ' έκανες λωλό και κλαίγω.

Ε αμάν αμάν ώπλες
κούκλα μου κουκλίτσα μου
συ μ' έχεις τρελάνει
Ελενίτσα μου.

[Γεια σου, Ογδοντάκη μερακλή! Μας έφαγες με το Ελενάκι σου!]

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η εκτέλεση της Αλεξίου κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά και σε δίσκο 45στρ.

Η Αλεξίου στο δεύτερο κουπλέ αντί για "τα ματάκια τα σχιστά" λέει "τα χειλάκια σου ανοικτά", ενώ η Βουτσελά λέει "τα ματάκια τα γλυκά", και παρακάτω στο τρίτο κουπλέ "Θέλω να σε παντρευτώ".

Στις επανεκτελέσεις το τραγούδι είναι με τίτλο «Ελενίτσα», εκτός από της Εσκενάζυ, όπου ο τίτλος είναι «Τα ματάκια σου τα δυο». Η Εσκενάζυ έχει και αρκετές διαφορές στο στίχο:

Τα ματάκια σου τα δυο
δεν τα βλέπω κι αρρωστώ.
Σαν τα βλέπω με τρελαίνουν
και στον Άδη με πηγαίνουν.

Αμάν αμάν ώπλες,
κούκλα μου κουκλίτσα μου,
συ θα με τρελάνει
Ελενίτσα μου
([αχ Ροζίτσα μου] κατά την επανάληψη).

Θέλω να σε παντρευτώ
Ελενάκι ζηλευτό.
Κι άλλη μια φορά στο λέω
μη με τυραννείς και κλαίω.

Αμάν αμάν ώπλες,
κούκλα μου κουκλίτσα μου,
συ θα με τρελάνει
Ελενίτσα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου