Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Θέλω πολλές

Σύνθεση:Στέφανος Κιουπρούλης
Στίχοι:Στέφανος Κιουπρούλης
Ερμηνεία:Άγαμοι θύται
Δίσκος:ΤΟ ΜΕΓΑ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Κυκλοφορία:1998

Στίχοι

Θέλω πολλές γυναίκες, θέλω πολλές
θέλω πολλές, ξανθιές, μελαχρινές.
Μια Γερμανίδα να την έχω για νταντά,
μια Ελληνίδα να την κρατάω αγκαλιά.

Θέλω πολλές γυναίκες, θέλω πολλές
θέλω πολλές κι απ' όλες τις φυλές.

Θέλω πολλές γυναίκες, θέλω πολλές
θέλω πολλές, ξανθιές, μελαχρινές.
Μία Τουρκάλα να μου πατάει το ναργιλέ
και μια Σπανιόλα να μου χορεύει. Ολέ!

Θέλω πολλές γυναίκες, θέλω πολλές
θέλω πολλές κι απ' όλες τις φυλές.

Θέλω πολλές γυναίκες, θέλω πολλές
θέλω πολλές, ξανθιές, μελαχρινές.
Μια Αφρικάνα για να τη στέλνω στη δουλειά,
μια Αμερικάνα για να της παίρνω τα λεφτά.

Θέλω πολλές γυναίκες, θέλω πολλές
θέλω πολλές, ξανθιές, μελαχρινές.
Θέλω πολλές γυναίκες, θέλω πολλές
θέλω πολλές κι απ' όλες τις φυλές.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η πρώτη εκτέλεση του τραγουδιού είναι από τον ίδιο τον Χοντρονάκο. Υπάρχει μόνο σε ζωντανή ηχογράφηση του 1992 στο ΠΑΛΛΑΣ, όπου εμφανίστηκε μαζί με την Μαριώ. Απ' αυτή την ηχογράφηση φαίνεται ότι η απόδοση των "Αγάμων", ως προς το στίχο, είναι πιο κοντά στον Χοντρονάκο, εκτός από μια-δυο μικρολεπτομέρειες. Αντίθετα η επανεκτέλεση του Τσέρτου έχει πολλές αλλαγές:

Θέλω πολλές γυναίκες, θέλω πολλές
θέλω πολλές, ξανθές, μελαχρινές.
Μια Γερμανίδα για να την έχω για νταντά,
μια Ελληνίδα να μου σκαρώνει παιδιά.

Θέλω πολλές γυναίκες θέλω πολλές
θέλω πολλές ξανθές, μελαχρινές.

Θέλω πολλές γυναίκες, θέλω πολλές
θέλω πολλές κι απ' όλες τις φυλές.
Μία Τουρκάλα να μου πατάει το ναργιλέ
και μια Σπανιόλα να μου χορεύει. Ολέ!

Θέλω πολλές γυναίκες θέλω πολλές
θέλω πολλές κι απ' όλες τις φυλές.

Θέλω πολλές γυναίκες, θέλω πολλές
θέλω πολλές, χοντρούλες και λεπτές.
Μια Βραζιλιάνα να μου χαϊδεύει τα μαλλιά,
και την Αντριάνα να μου χαρίζει φιλιά.

Θέλω πολλές γυναίκες, θέλω πολλές
θέλω πολλές, χοντρούλες και λεπτές.

Θέλω πολλές γυναίκες, θέλω πολλές
θέλω πολλές κι απ' όλες τις φυλές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου