Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

Φοβάμαι

Σύνθεση:Στέλιος Καραΐνδρος
Στίχοι:Ηλίας Ασβεστόπουλος
Ερμηνεία:Ηλίας Ασβεστόπουλος
Δίσκος:ΠΕΣΤΕ ΜΕ ΤΡΕΛΟ
Κυκλοφορία:1988

Στίχοι

Πες μου πώς να 'ρθω μαζί σου
αφού για μένα είσαι ξένη;
Πώς να ξαπλώσω κοντά σου;
Τίποτα πια δεν μας δένει.

Το πιο ωραίο που υπάρχει
είναι το σεξ στη ζωή μας
κι όμως κι αυτό έχει γίνει
μάστιγα πάνω στη γη μας.

Φοβάμαι,
για το AIDS μωρό μου φοβάμαι.
και γι' αυτούς που θα φύγουν λυπάμαι
φοβάμαι το AIDS, φοβάμαι.

Λυπάμαι,
για το AIDS μωρό μου λυπάμαι.
Για τη νέα γενιά πώς φοβάμαι
φοβάμαι το AIDS, φοβάμαι.

Κοίτα! Χιλιάδες οι νέοι
μ' αυτό το πρόβλημα ζούνε
και άλλοι τόσοι που θά 'ρθουν
πανούκλα μόνο θα βρούνε.

Το πιο ωραίο που υπάρχει
είναι το σεξ στη ζωή μας
κι όμως κι αυτό έχει γίνει
μάστιγα πάνω στη γη μας.

Φοβάμαι,
για το AIDS μωρό μου φοβάμαι.
και γι' αυτούς που θα φύγουν λυπάμαι
φοβάμαι το AIDS, φοβάμαι.

Λυπάμαι,
για το AIDS μωρό μου λυπάμαι.
Για τη νέα γενιά πώς φοβάμαι
φοβάμαι το AIDS, φοβάμαι.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου