Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

Ό,τι και να παίξω

Σύνθεση:Γιάννης Σπανός
Στίχοι:Μιχάλης Αβατάγγελος
Ερμηνεία:Ηλίας Ασβεστόπουλος
Δίσκος:ΠΕΣΤΕ ΜΕ ΤΡΕΛΟ
Κυκλοφορία:1988

Στίχοι

Μέσα σ' αυτή τη σκόνη
κάτι τελειώνει,
που τ' αγαπώ.
Φεύγει και με μαγκώνει
κάτω από ρόδες
κι από μπετό.

Ό,τι και να παίξω για σένα χάνεται
μέσα σ' ένα σύννεφο μαγικό,
η φωνή μου βγαίνει κι αμέσως πιάνεται
σ' ένα συρματόπλεγμα ηλεκτρικό.

Πες μου τι να κάνω τώρα που γίνεσαι
παρελθόν για μένα και σε κοιτώ
μακριά μου σαν ποτάμι να χύνεσαι.
Μες σ' αυτή τη σκόνη, πού να σε βρω.

Μ' ένα λευκό σεντόνι
με σαβανώνει
η μοναξιά.
Φεύγεις και με σκοτώνει
στα δυο σου μάτια
η ξεγνοιασιά.

Ό,τι και να παίξω για σένα χάνεται
μέσα σ' ένα σύννεφο μαγικό,
η φωνή μου βγαίνει κι αμέσως πιάνεται
σ' ένα συρματόπλεγμα ηλεκτρικό.

Πες μου τι να κάνω τώρα που γίνεσαι
παρελθόν για μένα και σε κοιτώ
μακριά μου σαν ποτάμι να χύνεσαι.
Μες σ' αυτή τη σκόνη, πού να σε βρω.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου