Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Video

Σύνθεση:Γιάννης Χατζησόγλου
Στίχοι:Γιάννης Χατζησόγλου
Ερμηνεία:Ηλίας Ασβεστόπουλος
Δίσκος:ΠΕΣΤΕ ΜΕ ΤΡΕΛΟ
Κυκλοφορία:1988

Στίχοι

Δεν βλέπω video να παίζει
κι άναψα τσιγάρο.
Το ποτό μου παραδίπλα
και οι σκέψεις άνω-κάτω
στο δωμάτιο το κάτω.

Βγαίνει ο Elvis στην οθόνη
και με ξεσηκώνει.
Τα όνειρά μου τόσα χρόνια
να του μοιάσω, που 'χα κάνει
έχουν γίνει σκόνη.

Δεν είν' αυτή ζωή,
δεν είν' αυτή ζωή.

Ένα video η ζωή μου, άδειο,
κι η κασέτα παίζει.
Σαν χαμένος το κοιτάζω,
ψάχνω τίτλους να διαβάσω,
κάτι για να πιάσω.

Γίναν σφαίρες στο μυαλό μου οι σκέψεις
τρύπες μου ανοίγουν.
Η σκιά μου παραδίπλα
και οι σκέψεις άνω-κάτω
στο δωμάτιο το κάτω.

Δεν είν' αυτή ζωή,
δεν είν' αυτή ζωή.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου