Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Είπαν πως είμαι ήρωας

Σύνθεση:Άκης Σκαμάγκας
Στίχοι:Σάσα Μανέτα
Ερμηνεία:Ηλίας Ασβεστόπουλος
Δίσκος:Ο ΣΙΔΕΡΕΝΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Κυκλοφορία:1975

Στίχοι

Πολέμησα μες στη ζωή
τις τόσες αδικίες
γύρισα, κόντρα στον καιρό,
την πλάτη στις κακίες.

Πολέμησα καταμεσίς
στα πάθη και στα μίση
κι έψαξα στα προβλήματα
για τη σωστή τη λύση.

Είπαν πως είμαι ήρωας
και δάφνινο στεφάνι πως ταιριάζει
σ' αυτόν, που μπρος στη φλόγα δε διστάζει.
Είπαν πως είμαι ήρωας,
μα δάφνες μου μοναδικές
αυτές, που βρήκα σ' ένα... πιάτο με φακές.

Πολέμησα από μικρός
με όπλο την καρδιά μου
χάθηκαν τα νεκρά όνειρά μου
μες στη θολή σκιά μου.

Πολέμησα με δύναμη
δίχως να νιώσω πόνο
κι έπαιρνα πάντα πληρωμή
σκληρή την πίκρα μόνο.

Είπαν πως είμαι ήρωας
και δάφνινο στεφάνι πως ταιριάζει
σ' αυτόν, που μπρος στη φλόγα δε διστάζει.
Είπαν πως είμαι ήρωας,
μα δάφνες μου μοναδικές
αυτές, που βρήκα σ' ένα... πιάτο με φακές.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου