Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Δημητρούλα

(Δημητρούλα μου γεια σου)

Σύνθεση:Παναγιώτης Τούντας
Στίχοι:Παναγιώτης Τούντας
Ερμηνεία:Ρόζα Εσκενάζυ
Δίσκος:78στρ
Κυκλοφορία:1936

Στίχοι

Δημητρούλα μου, θέλω απόψε να μεθύσω
και με σένανε, μερακλού μου, να γλεντήσω.
Έλα, πάμε στη Ραφήνα, αλανιάρα μου
που 'χει ψάρια και ρετσίνα, παιχνιδιάρα μου.

Θα σου φέρω λατέρνα,
κάνε κέφι και κέρνα.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα εγώ τα σπασμένα
τα πληρώνω για σένα.

Δημητρούλα μου, τράβα ένα κρασάκι ακόμα.
Βάλ' το, κούκλα μου, το ποτήρι σου στο στόμα.
Ρούφ' ακόμα μια ρετσίνα, να μεθύσωμε
και το βράδυ, βρε τσαχπίνα, θα γλεντήσωμε.

Θα σου φέρω λατέρνα,
κάνε κέφι και κέρνα.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα εγώ τα σπασμένα
τα πληρώνω για σένα.

Ταβερνιάρη μου, φέρε μας και κοκκινέλι
η αγάπη μου τον καρσιλαμά χορεύει.
Κούνησέ μου το λιγάκι το κορμάκι σου
χτύπα μου το τίκι-τίκι-τακ το τακουνάκι σου.

Δημητρούλα μου, γεια σου,
πάρ' τα όλα δικά σου.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα εγώ τα σπασμένα
τα πληρώνω για σένα.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Η επανεκτέλεση της Γεωργακοπούλου επανεκδόθηκε και το 1969. Και στις δύο εκδόσεις το τραγούδι είναι με τίτλο «Δημητρούλα μου γεια σου», ενώ και ως συνθέτης/στιχουργός αναφέρεται η Γεωργακοπούλου.

Η επανεκτέλεση της Αλεξίου την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε και σε δίσκο 45στρ.

Μερικές από τις επανεκτελέσεις (επειδή έχουν μικροαλλαγές στο στίχο):

ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΝΑΡΗΣ

Δημητρούλα μου θέλ' απόψε να γλεντήσω
και με σένανε, μερακλού μου, να μεθύσω.
Έλα, πάμε στη Ραφήνα, αλανιάρα μου
που 'χει ψάρια και ρετσίνα, παιχνιδιάρα μου.

Δημητρούλα μου, γεια σου,
σπάσ' τα όλα δικά σου.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα εγώ τα σπασμένα
τα πλερώνω για σένα.

Ταβερνιάρη μου, φέρε μας και κοκκινέλι
την αγάπη μου τον καρσιλαμά χορεύεις.
Κούνησέ μου το λιγάκι το κορμάκι σου
παίξε μου το τίκι-τίκι-τακ το τακουνάκι σου.

Θα σου πάρω λατέρνα,
κάνε κέφι και κέρνα.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα εγώ τα σπασμένα
τα πλερώνω για σένα.

Δημητρούλα μου, γεια σου,
σπάσ' τα όλα δικά σου.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα εγώ τα σπασμένα
τα πλερώνω για σένα.

ΙΩΑΝΝΑ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Δημητρούλα μου θά 'ρθω απόψε να γλεντήσω
και με σένανε, μερακλού μου, να μεθύσω.
Έλα, πάμε στη Ραφήνα, παιχνιδιάρα μου
που 'χει ψάρια και ρετσίνα, σκανδαλιάρα μου.

Θα σου φέρω λατέρνα,
κάνε κέφι και κέρνα.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα 'γώ τα σπασμένα
τα πληρώνω για σένα.

Ταβερνιάρη μου, κέρνα μας και κοκκινέλι
η αγάπη μου τον καρσιλαμά χορεύει.
Κούνησέ μου το λιγάκι το κορμάκι σου
χτύπησέ μου τίκι-τακ το τακουνάκι σου.

Δημητρούλα μου, γεια σου,
πάρ' τα όλα δικά σου.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα 'γώ τα σπασμένα
τα πληρώνω για σένα.

ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ

Δημητρούλα μου θέλω απόψε να μεθύσω
και με σένανε μερακλού μου να γλεντήσω.
Έλα πάμε στην Αθήνα, παιχνιδιάρα μου,
που 'χει γλέντι και ρετσίνα σκανταλιάρα μου.

Θα σου πάρω λατέρνα
κάμε κέφι και κέρνα.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα εγώ τα σπασμένα
τα πληρώνω για σένα.

Δημητρούλα μου πιες ένα κρασάκι ακόμα.
Βάν' το κούκλα μου το ποτήρι σου στο στόμα.
Πιες ακόμα μια ρετσίνα να μεθύσωμε
και το βράδυ βρε τσαχπίνα να γλεντήσωμε.

Δημητρούλα μου γεια σου,
πάρ' τα όλα δικά σου.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα εγώ τα σπασμένα
τα πληρώνω για σένα.

Ταβερνιάρη μου φέρε μας το κοκκινέλι
η αγάπη μου τον καρσιλαμά χορεύει.
Κούνησέ μου το, λιγάκι, το κορμάκι σου
χτύπησέ μου τίκι-τίκι-τακ το τακουνάκι σου.

Θα σου πάρω λατέρνα
κάμε κέφι και κέρνα.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα εγώ τα σπασμένα
τα πληρώνω για σένα.

ΔΟΥΚΙΣΣΑ

Δημητρούλα μου, θέλω απόψε να μεθύσω
και με σένανε, μερακλού μου, να γλεντήσω.
Έλα, πάμε στη Ραφήνα, αλανιάρα μου
που 'χει ψάρια και ρετσίνα, παιχνιδιάρα μου.

Θα σου φέρω λατέρνα,
κάνε κέφι και κέρνα.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα εγώ τα σπασμένα
τα πληρώνω για σένα.

Δημητρούλα μου πιες ένα κρασάκι ακόμα.
Βάλ' το κούκλα μου το ποτήρι σου στο στόμα.
Πιες ακόμα μια ρετσίνα να μεθύσουμε
και το βράδυ βρε τσαχπίνα θα γλεντήσουμε.

Δημητρούλα μου, γεια σου,
πάρ' τα όλα δικά σου.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα εγώ τα σπασμένα
τα πληρώνω για σένα.

Ταβερνιάρη μου, φέρε μας το κοκκινέλι
η αγάπη μου τον καρσιλαμά χορεύει.
Κούνησέ μου το, λιγάκι, το κορμάκι σου
χτύπησέ μου τίκι-τίκι-τακ το τακουνάκι σου.

Δημητρούλα μου, γεια σου,
πάρ' τα όλα δικά σου.
Τα ναζάκια σου άσ' τα,
με τη γάμπα σου σπάσ' τα
κι όλα εγώ τα σπασμένα
τα πληρώνω για σένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου