Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

ΑΠ' ΤΗΝ ΑΡΧΗ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Μανώλης Βελιτσιάνος
Κυκλοφορία:2003
Ετικέτα:Symban 857 (CD)
Εγγραφές

01. Χαροκόπου 1942-1953 (Στις παράγκες)

(Άκ. Πάνου)

02. Παραπονιάρικό μου

(Απ. Χατζηχρήστος/Γιάν. Λελάκης)

03. Τώρα κλαις γιατί κλαις

(Απ. Καλδάρας)

04. Ο τρελός

(Άκ. Πάνου)

05. Έφυγε

(Τάκ. Σούκας/Άγγ. Αξιώτης)

06. Γυναίκες με ρημάξατε

(Γ. Μπούρας/Δ. Πολίτης)

07. Η ζωή μου όλη

(Άκ. Πάνου)

08. Το δάκρυ μας σταλιά σταλιά

(Κ. Καπνίσης/Πυθαγόρας)

09. Μπουρνοβαλιά

(Σταύρ. Ξαρχάκος/Ν. Γκάτσος)

10. Και με πιάνουν τα κλάματα

(Κυρ. Παπαδόπουλος/Σταμ. Γονίδης)

11. Η τελευταία νύχτα

(Μαν. Χιώτης/Χρ. Κολοκοτρώνης)

12. Πάρε τα χνάρια μου

(Θόδ. Δερβενιώτης/Κ. Βίρβος)

13. Δεν κόβω εγώ τις τρέλες μου

(Γ. Μπούρας/Δ. Πολίτης)

14. Γυάλινος κόσμος

(Απ. Καλδάρας/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

15. Πίνω και μεθώ

(Σπ. Περιστέρης)

16. Με τελείωσες

(Γιάν. Καραλής)

17. Στην αλάνα

(Γιάν. Σπανός/Λ. Παπαδόπουλος)

18. Γλυκοχαράζουν τα βουνά

(Β. Τσιτσάνης)

19. Το γράμμα

(Γ. Ζαμπέτας/Γ. Μητσάκης)

20. Δε θα ξαναγαπήσω

(Μάν. Λοΐζος/Λ. Παπαδόπουλος)

21. Χωρίσαμε ένα δειλινό

(Β. Τσιτσάνης)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Εναλλακτικά δεδομένα

Τίτλος δίσκου

21 ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠ' ΤΗΝ ΑΡΧΗ

Τίτλοι τραγουδιών

04. Άσ' τον τρελό στην τρέλα του
11. Απόψε φίλα με
19. Όταν θα λάβεις αυτό το γράμμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου