Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

ΜΙΚΡΗ ΝΤΙΛΑΪΛΑ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Τέρης Χρυσός
Κυκλοφορία:Ιουν 2008
Ετικέτα:Music-Box International 73173 (2 CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Μικρή Ντιλάιλα (Delilah)

(L. Read/Λ. Κογκαλίδης)

1-02. Ντάμπα ντάμπα ντα

(Ζακ Ιακωβίδης/Σέβη Τηλιακού)

1-03. Άσε με να φύγω

(Γ. Μανίκας/Ν. Ελληναίος)

1-04. Μάθημα το πάθημα (Rasputin)

(F. Farian/Σέβη Τηλιακού)

1-05. Μελίσα (Melissa)

(Enr. Macias/Σέβη Τηλιακού)

1-06. Κάπως έτσι

(Ζακ Ιακωβίδης/Σέβη Τηλιακού)

1-07. Νύχτα (Soolaimon)

(N. Diamond/Αθαν. Τσόγκας)

1-08. Χρόνια σε περίμενα

(Γ. Μουζάκης/Αλέκ. Σακελλάριος)

1-09. Τρεις φορές

(Κ. Ξενάκης/Ρέτ. Ζαλοκώστα)

1-10. Αχ να μπορούσα

(Άκ. Σκαμάγκας)

1-11. Πού είστε φίλοι μου (SOS)

(Abba/Σέβη Τηλιακού)

1-12. Μέτρησε τα λάθη σου

(Γ. Μανίκας)

1-13. Δεν σε πιστεύω (Ciao cara come stai)

(G. Malgioglio/Σέβη Τηλιακού)

1-14. Χίλιες φορές

(Νάκ. Πετρίδης/Μάρω Μπιζάνη)

1-15. Πάρε δρόμο

(Νάκ. Πετρίδης)

1-16. Θα 'θελα να 'ναι ο έρωτας

(Κ. Ξενάκης/Ρέτ. Ζαλοκώστα)

1-17. Εγώ κι εκείνος

(Νάκ. Πετρίδης/Μάρω Μπιζάνη)

1-18. Αυτή μόνο αυτή

(Χρ. Εμμανουήλ)

1-19. Σκορπιός

(Κ. Ξενάκης/Ρέτ. Ζαλοκώστα)

1-20. Ξαφνικά μ' αγάπησες

(Μιχ. Λαμπρόπουλος/Ιω. Νίτσου)

Δίσκος 2

2-01. Η σκέψις μου (Il conto torna)

(Cucchiara & G. Capuano/Λ. Κογκαλίδης)

2-02. Προϊστορία (Preistoria)

(H. Pagani/Αθαν. Τσόγκας)

2-03. Στο νησί που ξέρω (Is this the way to Amarillo)

(N. Sedaka & H. Grienfield/Αθαν. Τσόγκας)

2-04. Δεν είναι αργά (Speak softly love)

(N. Rota/Κατερ. Πανάγου)

2-05. Βρέχει (Feelings)

(L. Gasté/Σέβη Τηλιακού)

2-06. Έτσι είναι η ζωή μου (Don't go)

(Yazoo/Ηλ. Φιλίππου)

2-07. Ποιος να ξέρει στο βλέμμα του πίσω τι κρύβει ο Θεός για μας

(Τών. Βαβάτσικος)

2-08. Σε θέλω

(Γιάν. Καστρινός/Α. Αντωνίου)

2-09. Αγανακτώ

(Γιάν. Καστρινός/Γ. Πολίτης)

2-10. Πρώτη φορά (Mélodie en sol)

(C. Level/Αθαν. Τσόγκας)

2-11. Όσα έχω όσα

(Τάκ. Αθηναίος/Μάρω Μπιζάνη)

2-12. Αλίκη

(Γιάν. Καστρινός/Σέβη Τηλιακού)

2-13. Μη μ' αφήνεις αγάπη μου (Dove andranno le nuvole)

(G. F. Intra/Αθαν. Τσόγκας)

2-14. Πες μου γιατί (Ma symphonie inachevée)

(Ph. Soril/Σέβη Τηλιακού)

2-15. Για τον έρωτά σου (Let me)

(Paul Rever & The Raiders/Αθαν. Τσόγκας)

2-16. Δεν θα μπορούσα (Come le viole)

(G. Amendola & P. Gagliardi/Ν. Ελληναίος)

2-17. Μάτια μου

(Γ. Μουζάκης)

2-18. Παραμιλώ

(Νάκ. Πετρίδης/Μ. Μερκούρη)

2-19. Εξακολουθώ να σ' ακολουθώ

(Ν. Μιχαήλ)

2-20. Μίλα μου μόνο για φωτιές

(Ν. Μιχαήλ)

Πηγή: Άγνωστη
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου