Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017

ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΥ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Τόλης Βοσκόπουλος, Μαρινέλλα
Κυκλοφορία:Νοε 1974
Ετικέτα:Philips 6331071 (LP)
Εγγραφές

01. Εγώ και συ

Μαρινέλλα & Τόλ. Βοσκόπουλος (Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

02. Πού πάνε πού πάνε

Τόλ. Βοσκόπουλος (Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

03. Είναι αργά για κλάματα

Μαρινέλλα (Στ. Ζαφειρίου/Πυθαγόρας)

04. Κέρνα κέρνα

Τόλ. Βοσκόπουλος (Στ. Ζαφειρίου/Πυθαγόρας)

05. Πατησίων και Στουρνάρα

Μαρινέλλα (Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

06. Τι ζητάμε

Τόλ. Βοσκόπουλος & Μαρινέλλα (Τόλ. Βοσκόπουλος/Μίμ. Θειόπουλος)

07. Πήρες τη ζωή μου

Τόλ. Βοσκόπουλος (Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

08. Ούτε ένας

Μαρινέλλα (Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

09. Δώσε μου Θεέ μου

Τόλ. Βοσκόπουλος & Μαρινέλλα (Στ. Ζαφειρίου/Πυθαγόρας)

10. Ο τελευταίος μου σταθμός

Μαρινέλλα (Γ. Κατσαρός/Ηλ. Λυμπερόπουλος)

11. Συννεφιάζει Μαργαρίτα

Τόλ. Βοσκόπουλος (Γ. Κατσαρός/Πυθαγόρας)

12. Άιντε μπρος

Μαρινέλλα (Στ. Ζαφειρίου/Πυθαγόρας)

13. Οι άντρες δεν μιλούν πολύ

Τόλ. Βοσκόπουλος (Θ. Πολυκανδριώτης/Γ. Γιαννόπουλος)

14. Σ' αγαπώ

Μαρινέλλα & Τόλ. Βοσκόπουλος (Γιάν. Αξιώτης/Νάσ. Νανόπουλος)

15. Μου λες

Τόλ. Βοσκόπουλος (Αλ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

16. Καληνύχτα

Μαρινέλλα (Γ. Κριμιζάκης/Πάν. Φαλάρας)

Πηγή: Προσωπικά
Πληροφορίες

Τα 13-16 δεν υπήρχαν στην πρώτη έκδοση. Το 1992 που επανεκδόθηκε σε CD κυκλοφόρησαν δύο εκδόσεις: Η μία είχε τα πρώτα 12 τραγούδια του LP και η άλλη, με την ένδειξη «Privilege», είχε επιπλέον και τα 13-16. Και οι δύο αυτές εκδόσεις είχαν την ίδια ετικέτα, Philips 512846.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου