Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Γιώργος Χρήστου
Κυκλοφορία:Οκτ 2006
Ετικέτα:Heaven 0104 (CD)
Εγγραφές

01. Και σε φαντάζομαι

(Θάν. Καλλίρης/Νατ. Γερμανού)

02. Κόλλησα

(Θάν. Καλλίρης/Νατ. Γερμανού)

03. Να μου τηλεφωνείς

(Θάν. Καλλίρης/Νατ. Γερμανού)

04. Μου 'χεις τελειώσει

(Θάν. Καλλίρης/Νατ. Γερμανού)

05. Για να δούμε

(Κ. Μηλιωτάκης/Νατ. Γερμανού)

06. Φύγε μακριά μου

(Β. Δαραμούσκας)

07. Από σένα εξαρτάται

(Κ. Μηλιωτάκης/Νατ. Γερμανού)

08. Μία συγγνώμη

(Κ. Τσελέστε/Νατ. Γερμανού)

09. Συγχαρητήρια

(Χριστ. Γερμενής/Νατ. Γερμανού)

10. Μην κλαις μωρό μου

(Θάν. Καλλίρης/Νατ. Γερμανού)

11. Απόψε

(Β. Δαραμούσκας)

12. Την αγαπούσα παραδέχομαι

(Ζακ Ιακωβίδης/Πυθαγόρας)

13. Παίζεις με τον πόνο μου

(Βαλεντίνο/Χριστ. Σιγανός)

14. Κόλλησα (Dance remix)

(Θάν. Καλλίρης/Νατ. Γερμανού)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Το 12 δεν αναφέρεται αλλά υπάρχει, ενώ τα 13 και 14 προστέθηκαν στην επανέκδοση του Μαι 2007 (Heaven 0118).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου