Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΜΙΜΗ ΠΛΕΣΣΑ 2

Σύνθεση:Μίμης Πλέσσας
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:Φεβ 1996
Ετικέτα:FM Records FM 317 (2 CD)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Μα τώρα αγάπη μου

Στέφ. Κορκολής (στχ Μίμ. Πλέσσας)

1-02. Πήρες πια τα μάτια σου

Μαρ. Σκιαδαρέση (στχ Δανάη)

1-03. Με την πρώτη στάλα

Φάν. Μεζίνης (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

1-04. Λα λα λα

Φρ. Καρτάλη (στχ Γ. Οικονομίδης)

1-05. Από σένα αρχίζουν όλα

Μαρ. Σκιαδαρέση (στχ Κ. Πρετεντέρης)

1-06. Το τραγούδι της Καθαράς Δευτέρας

Άν. Μελίτη (στχ Κ. Πρετεντέρης)

1-07. Τώρα

Τζ. Βάνου (στχ Κ. Πρετεντέρης)

1-08. Ποιος το ξέρει

Αρλέτα (στχ Κ. Πρετεντέρης)

1-09. Κυριακή

Κ. Θωμαΐδης (στχ Κ. Καρυωτάκης)

1-10. Θα κλέψω τα τριαντάφυλλα

Ν. Κρητικός (στχ Κ. Πρετεντέρης)

1-11. Μη μου πεις τίποτα

Τζώρτζ. Κεφαλά (στχ Κ. Πρετεντέρης)

1-12. Δική σου

Φάν. Μεζίνης (στχ Κ. Πρετεντέρης)

1-13. Η βροχούλα

Μαρ. Σκιαδαρέση (στχ Κ. Πρετεντέρης)

1-14. Πάρε με μαζί σου (Άρια της Ευρυδίκης)

Μαρ. Ευστρατίου (στχ Κ. Κινδύνης)

Δίσκος 2

2-01. Το ποτάμι

Ρένα Κουμιώτη (στχ Δ. Χριστοδούλου)

2-02. Μέθυσ' απόψε το κορίτσι μου

Γιάν. Κούτρας (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-03. Το κερί μου έλειωσε

Θεοδ. Στίγκα (στχ Αλέκ. Σακελλάριος)

2-04. Τρεχαντήρι θ' αρματώσω

Ν. Κρητικός (στχ Λουκία Πλέσσα)

2-05. Ένα καράβι

Άν. Μελίτη (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-06. Πάρε χαρτί μελάνι

Ελ. Αντωνιάδου (στχ Άκ. Δασκαλόπουλος)

2-07. Έλα και πάρε ό,τι θες

Αιμ. Τζωρτζίνη (στχ Δ. Χριστοδούλου)

2-08. Μοιρολόι

Ηλ. Κλωναρίδης (στχ Τάσ. Λειβαδίτης)

2-09. Κυρά των αστεριών

Γιάν. Κούτρας (στχ Ηλ. Λυμπερόπουλος)

2-10. Μην τυραννιέσαι μάτια μου

Θεοδ. Στίγκα (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-11. Η Μυρσίνη βάζει τ' άσπρα

Ν. Κρητικός (στχ Λ. Παπαδόπουλος)

2-12. Τίποτα δεν μας χωρίζει

Ελ. Αντωνιάδου (στχ Ηλ. Λυμπερόπουλος)

2-13. Ο πόνος μου εγώ κι η μοναξιά

Κ. Αντωνόπουλος (στχ Κ. Βίρβος)

2-14. Ανηφοριές κατηφοριές

Ελ. Αντωνιάδου (στχ Άκ. Δασκαλόπουλος)

2-15. Nothing at all

Μαρ. Σκιαδαρέση

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου