Σάββατο 23 Δεκεμβρίου 2017

ΤΑ ΣΟΥΞΕ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ

Σύνθεση:Διάφοροι
Στίχοι:Διάφοροι
Ερμηνεία:Διάφοροι
Κυκλοφορία:1986
Ετικέτα:Minos MSM 641/2/3 (3 LP)
Εγγραφές

Δίσκος 1

1-01. Η αγάπη είναι ζάλη

Χάρ. Αλεξίου (Θάν. Μικρούτσικος/Ανδρ. Μικρούτσικος)

1-02. Εγώ θα σου μιλώ

Γ. Νταλάρας (Χρ. Νικολόπουλος/Μάρω Μπιζάνη)

1-03. Μια βραδιά στο λούκι

Πάν. Κατσιμίχας (Χάρ. Κατσιμίχας)

1-04. Ποτέ

Μαν. Μητσιάς (Σταμ. Κραουνάκης/Λίνα Νικολακοπούλου)

1-05. Όταν τραγουδάω

Δ. Γαλάνη (Χρ. Νικολόπουλος/Κ. Κινδύνης)

1-06. Κόκκινο γαρύφαλλο

Γιάν. Πάριος & Χάρ. Αλεξίου (Ν. Ιγνατιάδης)

1-07. Με τελείωσες

Γ. Νταλάρας (Γιάν. Καραλής)

1-08. Ετοιμάζω ταξίδι

Ελ. Δήμου (Τάκ. Μπουγάς/Μάν. Τσιλιμίδης)

1-09. Το γράμμα

Χάρ. Αλεξίου (Θάν. Μικρούτσικος/Μπ. Τσικλιρόπουλος)

1-10. Μάτια μπλε

Γιάν. Πάριος & Χάρ. Αλεξίου (Σταύρ. Ξαρχάκος/Λ. Παπαδόπουλος)

1-11. Άσε με να κάνω λάθος

Β. Παπακωνσταντίνου (Ανδρ. Τσιλιφώνης)

1-12. Πάρε πασά μου

Ελ. Δήμου & Λάκ. Παπαδόπουλος (Λάκ. Παπαδόπουλος/Μαρ. Κριεζή)

Δίσκος 2

2-01. Εγώ δεν ήμουνα αλήτης

Θ. Κομνηνός (Τάκ. Μουσαφίρης)

2-02. Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα

Στρ. Διονυσίου (Χρ. Νικολόπουλος/Λ. Παπαδόπουλος)

2-03. Τώρα κι εγώ θα ζήσω

Χάρ. Αλεξίου (Χρ. Νικολόπουλος/Γιάν. Πάριος)

2-04. Κυκλοφορώ κι οπλοφορώ

Ελ. Δήμου (Σταμ. Κραουνάκης/Λίνα Νικολακοπούλου)

2-05. Αν δεν είχα και σένα

Γιάν. Πάριος (Αλέκ. Χρυσοβέργης/Σπ. Γιατράς)

2-06. Και που λες Ευτυχία

Παν. Κουτουμάνος (Αλέξ. Παπαδημητρίου/Ρόνη Σοφού)

2-07. Η Μαλάμω

Ελ. Δήμου (Σταμ. Κραουνάκης/Ευτ. Παπαγιαννοπούλου)

2-08. Άγνωστε φίλε (Εραστή της αγάπης μου)

Γ. Σαρρής & Θ. Κομνηνός (Τάκ. Μουσαφίρης)

2-09. Είμαι ερωτευμένη

Λίτσα Διαμάντη (Ν. Καρβέλας)

2-10. Ο παπαγάλος

Θ. Κομνηνός (Κατ. Κόρου/Γιάν. Παπαϊωάννου)

2-11. Φταίω

Αντύπας (Δ. Χαλκιάς/Αντύπας)

2-12. Ο γυναικάς

Ελ. Βιτάλη (Γιάν. Καραλής)

2-13. Όμως εγώ είμαι τρελός

Γιάν. Δώρας (Λάμπ. Καρελάς/Σεμ. Διγενή)

2-14. Για όνομα Θεού

Αντύπας (Μπ. Δαλιάνης/Θόδ. Κολοκοτρώνης)

Δίσκος 3

3-01. Ο ταξιτζής

Στρ. Διονυσίου (Τάκ. Μουσαφίρης/Β. Παπαδόπουλος)

3-02. Μία είναι η ουσία

Χάρ. Αλεξίου (Χρ. Νικολόπουλος/Λ. Χαψιάδης)

3-03. Βρε κανένας καλός

Λίτσα Διαμάντη (Τάκ. Μουσαφίρης/Β. Παπαδόπουλος)

3-04. Οι άντρες δεν μιλούν πολύ

Θ. Κομνηνός (Θ. Πολυκανδριώτης/Γ. Γιαννόπουλος)

3-05. Πίκρανες τον φαντάρο

Γιάν. Δώρας (Βαγγ. Δεληκούρας/Κλ. Γρηγοριάδης)

3-06. Η γάτα (Ο κοντός με τη γραβάτα)

Χαρά Ντάνου (Ν. Καρβέλας)

3-07. Έτσι πάντοτε λέω

Δ. Κοντολάζος (Τάκ. Σούκας/Β. Παπαδόπουλος)

3-08. Μια ζωή μέσα στους δρόμους

Χάρ. Αλεξίου (Τάκ. Σούκας/Β. Παπαδόπουλος)

3-09. Γκρέμισ' τα

Αθηναϊκή κομπανία (Ηλ. Σούκας/Σπ. Κεφαλόπουλος & Χάρ. Χατζάκης)

3-10. Στο κάτω κάτω της γραφής

Θ. Κομνηνός (Κ. Σούκας/Δ. Βαρσαμίδης)

3-11. Είσαι γυναίκα φίλου μου

Αντύπας (Θόδ. Κολοκοτρώνης/Αντύπας & Γιάν. Παπαϊωάννου)

3-12. Μετακομίζω γιατί χωρίζω

Αντύπας (Θόδ. Κολοκοτρώνης/Αντύπας)

3-13. Της ζωής σου τα γραμμάτια

Ελ. Βιτάλη (Θόδ. Καμπουρίδης/Δ. Ξανθοπούλου)

3-14. Όλα πάνε καλά

Αθηναϊκή κομπανία (Γ. Κόρος/Λάκ. Τσώλης)

3-15. Δεν μας ένιωσε καρδιά μου

Χαρά Ντάνου (Φώτ. Σούκας/Ν/ Λουκάς)

Πηγή: Μη διαθέσιμο
Πληροφορίες

Ταυτόχρονα κυκλοφόρησε και σε 2πλο CD (Minos 489784) χωρίς το 3-12.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου