Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2018

Όπου κι αν πας

Σύνθεση:Κώστας Χατζής
Στίχοι:Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία:Κώστας Χατζής
Δίσκος:ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Κυκλοφορία:1969

Στίχοι

Όπου κι αν πας, όπου βρεθείς,
τα χέρια μου αν θυμηθείς
ψάξε την πέτρα, θα τα βρεις
όπου κι αν πας, όπου βρεθείς.

Σαν το αγέρι είμαι καλός,
όπου κι αν πας, όπου βρεθείς
θα είμαι φίλος κι αδελφός.
Ψάξε τον κόσμο θα με βρεις,
όπου βρεθείς.

Όπου κι αν πας, όπου βρεθείς,
τα μάτια μου αν θυμηθείς
ψάξε τ' αστέρια, θα τα βρεις
όπου κι αν πας, όπου βρεθείς.

Σαν τα ποτάμια είμαι πιστός
όπου κι αν πας, όπου βρεθείς
θα 'μαι για σένα σαν Χριστός
μην φοβηθείς, μη φοβηθείς,
όπου βρεθείς.

Όπου κι αν πας, όπου βρεθείς
τα νιάτα μου αν θυμηθείς
ψάξε το χώμα, θα τα βρεις
όπου κι αν πας, όπου βρεθείς.

Σαν τα λουλούδια είμαι νεκρός
μα ευωδιάζει όλη τη γης,
κλέβε για μένα λίγο φως
όπου κι αν πας, όπου βρεθείς,
όπου βρεθείς.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου