Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Σκιάχτηκαν

Σύνθεση:Κώστας Χατζής
Στίχοι:Κώστας Χατζής
Ερμηνεία:Κώστας Χατζής
Δίσκος:Ο ΓΙΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ
Κυκλοφορία:1974

Στίχοι

Φοβήθηκαν σαν είδανε τον γερο-Κωνσταντή
να πηγαίνει προς τη Λιάκουρα.
Έτσι λέγαν την ανηφοριά
που το τέλος της ήταν κορφή,
μετά γκρεμός, κι έβλεπε στην Ανατολή.

Εκεί σκοτώσανε τον γιο του τον στερνό
και νόμιζαν πως πήγαινε να γκρεμιστεί,
μ' αυτός επήγαινε να καμαρώσει για τον ανδρισμό
που είχ' αυτός ο γιος,
και πόση πίστη στην ανάσταση.

Λόγια πικρά, λόγια παράλογα γι' αυτούς,
που δεν πιστέψανε στο φως και στην αγάπη.

Άιντε βρε δεντρί μου
καρτερώ ν' ανθίσεις,
άιντε παλληκάρι μου!
Άιντε βρε δεντρί μου
καρτερώ ν' ανθίσεις,
να μοσχομυρίσει όλη η γη κι η άβυσσος.

Ο γέρο-Κωνσταντής έλεγε,
ο θάνατος μοιάζει σαν το δέντρο το χειμώνα,
που είναι μαύρο και ξερό
σαν την καμένη χράμη, χωρίς δείγμα για ζωή
και καρτερεί την άνοιξη και τότε ξανανθίζει.
Να τι 'ναι ο θάνατος, να τι 'ν' η ανάσταση.

Άιντε βρε δεντρί μου
καρτερώ ν' ανθίσεις,
να μοσχομυρίσει όλ' η γη κι η άβυσσος.
Να χαρούν τ' αδέλφια σου
να χαρώ κι εγώ.

____________________________

χράμη: δεν βρίσκω θηλυκό. Βρίσκω το ουδέτερο χράμι (χιράμι): μάλλινο χονδρό ύφασμα για κλινοσκέπασμα ή στρωσίδι.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου