Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Άκου τον ήλιο

(Ακούς τον ήλιο)

Σύνθεση:Γιάννης Γκούμας
Στίχοι:Δημήτρης Χριστοδούλου
Ερμηνεία:Πόπη Αστεριάδη
Δίσκος:Δίσκος 45στρ
Κυκλοφορία:1970

Στίχοι

Άκου τον ήλιο πέρα γυρίζει,
παίρνει το αίμα μου και πάει μακριά.
Μ' άγνωστα βήματα η νύχτα αρχίζει
κι η μέρα αμίλητη πέρα περνά.

Κύμα μου έφυγες πας για τη νύχτα
δέντρο ξεχάστηκες σ' άλλη στεριά,
πάρε τα χέρια μου, στη νύχτα ρίχ' τα,
τραγούδια κι όνειρο κι άδεια χαρτιά.

Κύμα μου έφυγες τι να φιλήσω;
Πάγωσ' η θάλασσα, πάει η στεριά.
Τρέμει η ώρα μου τι να ρωτήσω;
Μνήμη μου χάθηκες μες στα βαθιά.

Πληροφορίες

Το ίδιο ποίημα μελοποίησε και ο Γάννης Μαρκόπουλος στον δίσκο του ΤΟΥ ΣΙΔΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ με τίτλο «Ακούς τον ήλιο». Η Μοσχολιού μάλιστα που το ερμηνεύει, επαναλαμβάνει το πρώτο κουπλέ μεταξύ του δεύτερου και του τρίτου, σαν ρεφρέν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου