Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

Θα θυμηθείτε ή θα χαθείτε

Σύνθεση:Γιάννης Μαρκόπουλος
Στίχοι:Δημήτρης Χριστοδούλου
Ερμηνεία:Βίκυ Μοσχολιού
Δίσκος:ΤΟΥ ΣΙΔΕΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Κυκλοφορία:1984

Στίχοι

Ατσάλι η μνήμη μου, πώς να ξεχάσω;
Βούνευρο πόνε μου, πώς να χτιστώ;
Λειώνεις ημέρα μου, νύχτα σε χάνω
άναψ' η φλέβα μου, δρόμο ζητώ.

Θα θυμηθείτε ή θα χαθείτε
του τρόμου άκληροι γόοι πρηνείς
τα πόδια έρπουνε, τα χείλη τρέμουν
κι ο ύπνος έρχεται μήνυμα γης.

Άδικοι δρόμοι μου η νύχτα αρχίζει
τα μοιρολόγια σας κρώζουν βαθιά.
Σ' άλλην απόφαση η πέτρα τρίζει
τραύμα αμίμητο η συμφορά.

Θα θυμηθείτε ή θα χαθείτε
του τρόμου άκληροι γόοι πρηνείς
τα πόδια έρπουνε, τα χείλη τρέμουν
κι ο ύπνος έρχεται μήνυμα γης.

Για έλα στήθος μου να μου μιλήσεις
ατσάλι ο λόγος μου κρίση βαθιά.
Πίκρα της άνοιξης μη με ξεχάσεις
στο άδειο πέλαγο τρέμ' η καρδιά.

Θα θυμηθείτε ή θα χαθείτε
του τρόμου άκληροι γόοι πρηνείς
τα πόδια έρπουνε, τα χείλη τρέμουν
κι ο ύπνος έρχεται μήνυμα γης.

____________________________

βούνευρο: Είδος μαστιγίου από το γεννητικό μόριο του βοδιού. Η ανατροφή μου δεν μου επιτρέπει να αναφέρω την αντίστοιχη της αργκό.

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου