Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2018

Όποιος δει το παλληκάρι

Σύνθεση:Μάνος Λοΐζος
Στίχοι:Μάνος Λοΐζος
Ερμηνεία:Λίτσα Διαμάντη - Γιώργος Νταλάρας
Δίσκος:Ο ΣΤΑΘΜΟΣ
Κυκλοφορία:1968

Στίχοι

Κύλησε το δάκρυ μου
πάνω στο σεντόνι
άργησες, αγάπη μου,
κι έχω μείνει μόνη.

Κάπου θα ξεχάστηκες
μέσα στο σκοτάδι
πάγωσε το δάκρυ μου,
μάτωσε το βράδυ.

Όποιος δει το παλληκάρι
να του πει να μην αργεί.

Μέσ' απ' τα χαράματα
κάποιος με φωνάζει,
μα η φωνή του χάνεται
σβήνει μες στ' αγιάζι.

Και το παραθύρι μου
τώρα πια θα κλείσει.
Τ' όνειρο μαράθηκε
πριν να μου μιλήσει.

Πληροφορίες

Το 1970 συμπεριλήφθηκε και στον δίσκο της Διαμάντη «ΣΥΝΝΕΦΙΕΣ».

Το τραγούδι ακούστηκε αρχικά το 1967, στην ταινία του Ντίνου Δημόπουλου «Πυρετός στην άσφαλτο», όπου το ερμήνευε η Μαρία Κορδερά με τον Μάριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου