Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018

Δεν είμαι εγώ

Σύνθεση:Κώστας Χατζής
Στίχοι:Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία:Κώστας Χατζής
Δίσκος:ΡΕΣΙΤΑΛ
Κυκλοφορία:1976

Στίχοι

Ένα αφύλαχτο σπίτι η καρδιά μου και μπήκες
μπήκες να ξαποστάσεις κι εσύ το λεηλάτησες.
Η καρδιά μου καράβι σε παρθένο ταξίδι
ήρθες σαν τον κουρσάρο με φωτιές και το πάτησες.

Τώρα τι τρέμεις, γιατί λυπάσαι;
Εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ.
Αυτή η φωνή, που τη φοβάσαι
δεν είμ' εγώ, δεν είμ' εγώ.

Εγώ σωπαίνω. Ακούς; σωπαίνω.
Εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ,
άλλος φωνάζει, άλλος ρωτάει,
άλλος κρατάει λογαριασμό.
Σ' τ' ορκίζομαι δεν είμ' εγώ.

Ένα αφύλακτο σπίτι η καρδιά μου και μπήκες
μπήκες βρήκες γαλήνη και μετά το πυρπόλησες.
Ήρθες μέσα στη μάχη με κλωνάρι ειρήνης
και μιλώντας για ειρήνη ξαφνικά πυροβόλησες.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Δεν υπάρχουν διαθέσιμες πληροφορίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου