Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Ο γελαστός μου αδερφός

Σύνθεση:Κώστας Χατζής
Στίχοι:Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ερμηνεία:Μαρινέλλα
Δίσκος:ΡΕΣΙΤΑΛ
Κυκλοφορία:1976

Στίχοι

Ο γελαστός μου αδερφός,
που χάθηκε στα σύννεφα
χαμογελούσε σαν παιδί
την ώρα του θανάτου.

Δεν είχε θέση δυνατή στην κοινωνία,
μήτε κυνήγησε τη δόξα με μανία.
Ήταν παιδί μικρό και γελαστό
δεν είχε τίποτα μεγάλο
ήξερε μόνο ν' αγαπά και τίποτ' άλλο.

Ο γελαστός μου αδερφός
ωραίος, γκρίζος άγγελος
ήταν δικός μου αδερφός,
μα ήταν και δικός σας.

Δεν είχε όνειρα τη γη να υποτάξει
μήτε στ' αστέρια γιγαντένιος να πετάξει.
Ήταν απλός, μικρός και γελαστός
δεν είχε τίποτα μεγάλο
ήξερε μόνο ν' αγαπά και τίποτ' άλλο.

Πήρα κι εγώ, πάρτε κι εσείς
το παιδικό χαμόγελο
του γελαστού μου αδερφού,
γιατί ήταν και δικός σας.

Κι αν κάποια μέρα σαν και κείνον απορούσα
με το χαμόγελο τον κόσμο να νικούσα
να 'μουν απλός, μικρός και γελαστός
με δίχως τίποτα μεγάλο,
να 'ξερα μόνο ν' αγαπώ και τίποτ' άλλο.

Πληροφορίες

Η Μαρινέλλα κάνει λάθος στο δεύτερο κουπλέ που λέει "Ήταν απλό, μικρό και γελαστός".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου