Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2018

Πόσο πικραμένη είν' η ματιά μου

Σύνθεση:Κώστας Χατζής
Στίχοι:Ούρσουλα Γιόρντις
Ερμηνεία:Μαρινέλλα
Δίσκος:ΡΕΣΙΤΑΛ
Κυκλοφορία:1976

Στίχοι

Πόσο πικραμένη είν' η ματιά μου,
πόσο πληγωμένη είν' η καρδιά μου.
Τι τη θέλω τη ζωή μου
που δεν είσαι πια μαζί μου.

Μου σκοτώσαν τον αϊτό μου
μου σκοτώσαν τ' όνειρό μου
παλληκάρι μου δικό μου,
παλληκάρι μου δικό μου.

Τι τη θέλω τη ζωή μου
που δεν είσαι πια μαζί μου;
Ποιος μπορεί πια να με νιώσει;
Ποιος μπορεί πια να με νιώσει;

Αχ και να 'σουνα κοντά μου
να 'χα το δικό σου χέρι
μάννα μου να με χαϊδεύει,
μάννα μου να με χαϊδεύει.

Τι γλυκειά ήταν η ζωή
όταν ήμουνα παιδί!
Όταν ήμουνα παιδί
τι γλυκειά που ήταν η ζωή.

Πληροφορίες

Στον τίτλο του τραγουδιού ακολουθώ τον στίχο και όχι το δίσκο που λέει «Πόσο πικραμένη είν' η ματιά σου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου