Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2018

Σπουδαίοι άνθρωποι αλλά

Σύνθεση:Κώστας Χατζής
Στίχοι:Σώτια Τσώτου
Ερμηνεία:Κώστας Χατζής
Δίσκος:ΡΕΣΙΤΑΛ
Κυκλοφορία:1976

Στίχοι

Σπουδαίοι άνθρωποι, αλλά
η μοναξιά τους παγώνει.
Πηγαίνουνε στο σινεμά
για να μη νιώθουνε μόνοι.

Μα εγώ έχω εσένα, κι εσύ εμένα
κι είν' η αγάπη μας χρυσό πουλί.
Μα εγώ έχω εσένα, κι εσύ εμένα
δυο π' αγαπιούνται είναι πολλοί.

Θόρυβοι, φώτα, φωνές,
και μες στα γέλια το χιόνι.
Τηλέφωνα, συντροφιές
για να μη νιώθουνε μόνοι.

Επανεκτελέσεις

Πληροφορίες

Τον χειμώνα του 2003 ο Χατζής συμμετείχε στις εμφανίσεις του Ρέμου στο «Studio» Πειραιώς, κι εκεί αντικατέστησε το τελευταίο κουπλέ με κάτι πιο... σύγχρονο:

Σπουδαίοι άνθρωποι, αλλά
η μοναξιά τούς ...πατώνει.
Γράφουν, μιλούν στα κινητά
για να μη νιώθουνε μόνοι.

Μα εγώ έχω εμένα κι εσύ εσένα
τι ν' αγαπήσεις και τι να πεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου